Inspiracje wesele: paznokcie

 Cześć kochani!

Jak Wam mija weekend? U mnie spore porządki, chociaż pogoda zachęca do błogiego lenistwa! W końcu upragniona wiosna, a co za tym idzie małe postanowienie na maj: tylko spódniczki. Obiecałam sobie, że cały maj przechodzę w spódniczkach - niezależnie od pogody! Tak więc wypatrujcie kolejnych postów typowo spódniczkowych. Zostawiam Was też z małą inspiracją, jeśli chodzi o paznokcie i uciekam dalej odgruzowywać moje mieszkanie z niepotrzebnych "przydasiów".

Trendy wiosna paznokcie 2021

Dobrego dnia! :)

Komentarze

  1. Bardzo ładne paznokcie. Takie delikatne i stylowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, paznokcie wyglądają wyjątkowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zrobiłabym sobie takich na wesele ale na codzień już tak :D śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako pani młoda też nie, ale jako gość dlaczego nie? ;)

      Usuń
  4. Przepiękne paznokcie 😍
    W takim razie , czekam na post ze stylizacją z miniówką 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko przed kolano będą, nie mam innych w szafie. ;)

      Usuń
  5. Śliczne paznokcie, delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pazury super:D często robię podobne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo super! Ja muszę iść do kosmetyczki, by uzyskać taki efekt. Sama co najwyżej mani lub jeden kolorek.

      Usuń
  7. Bardzo ładne są, takie urocze i nie przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ze spodniczkami troszeczke poczekam ale czekam na Twoje inspiracje :-) Mani doskonaly !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie temperatura już odpowiednia na spódniczki. ;)

      Usuń
  9. U mnie sukienki i spódnice w sumie przez cały rok. Spodnie tylko do lasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak powinno być, bo my kobiety za bardzo się rozleniwiamy i stawiamy na wygodę w postaci spodni.

      Usuń
  10. Bardzo ładne paznokcie. Ja uwielbiam spódnice i sukienki ale ostatnio zakładam je za rzadko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o tym pisałam komentarz wyżej. Zbyt wygodne są spodnie i później ciężko nam się przestawić na spódniczki i sukienki. Stąd w maju chcę trochę w nich pochodzić. ;)

      Usuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Śliczne pazurki, urocze chmurki :) Chciałabym takie, niestety nie mogę malować paznokci do pracy :( Czekam na urlop, w tedy zrobię sobie jakieś, zaszaleję :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... :( A gdzie pracujesz, że nie możesz? Hmmm... jak teraz tak pomyślałam, to mi nie zawsze się chce malować paznokcie do pracy, bardziej na wyjście. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz