#outfit 1 - zima 2021 (granatowa kurtka)

Cześć kochani!

Dzisiejszym wpisem, wracam do zupełnych początków mojego blogowania, czyli do outfitów. Jest to po części związane z tym, że mam zamiar przez cały rok tworzyć stylizacje z tego, co posiadam aktualnie w mojej garderobie. Jak wiecie z wcześniejszych postów, przez cały rok nie będę kupowała ubrań i dodatków, by ograniczyć zanieczyszczenie środowiska. Jeśli czas pozwoli, to będę wrzucała tutaj regularnie takie posty. By faktycznie uwiarygodnić moje przedsięwzięcie, obok informacji skąd pochodzi dana rzecz, będzie również podawała rok trafienia danej rzeczy do mojej szafy.

Na początek idzie zupełnie zimowa sceneria. Zeszłotygodniowa niedziela była i mroźna, i śnieżna, stąd ciepłe buty i puchowa kurtka. 

Outfit 2021


Mam na sobie:

Buty: Jenny Fairy dla CCC - 2020 rok,

Spodnie: Wymiana ubrań - 2013/14 rok,

Kurtka: Only dla Zalando - 2019 rok,

Rękawiczki: ???? - 2009? rok,

Czapka: Pepco - 2017 rok,

Torebka: szafa mojej babci 😊 - 2015 rok


Do następnego!



Komentarze

  1. Fajny outfit :) Do zdjęcia pokaż buzię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Taki był zamiar, ale tak parowało powietrze z maseczki, ze aż zaczął mi się tusz do rzęs rozmazywać i gdy ją zdjęłam, to nie był za ciekawy widok. :D Dlatego musiała zostać do zdjęcia. Następne fotki już będą z odsłoniętą twarzą. :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł, aby wykorzystywać to co mamy w szafie - zamiast co krok kupować nowe rzeczy. Bardzo mądry krok :-) Fajna kurteczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również zachęcam do wykorzystywania zawartości swojej szafy w 100%, a nie tylko w połowie lub mniejszej ilości.

      Usuń
  3. Ja ostatnio mam straszne zaległości w postach z outfitami. Muszę wrócić do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Świetna stylizacja :) Uwielbiam takie zimowe outfity :) Super torebka! Ja często pożyczałam od babci jej akcesoria :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz taką możliwość, to korzystaj! Darmowy sh. :D

      Usuń
  5. Puchowe kurtki są zimą niezastąpione, jednak jakoś nie mogę się do nich przekonać. Cudna zimowa sceneria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest baaardzo zimo, to ja zawsze stawiam na puchówki. Może kiedyś znajdziesz swoją idealną i zmienisz zdanie co, do tego typu kurtek. :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zimowa stylizacja. Lubię puchowe kurtki z kapturem i sztucznym futerkiem. Pod kolor czapka( wygląda jak ręcznie robiona) rękawiczki z wzorkiem. Torebka nadaje tej stylizacji indywidualny charakter- super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysl z tymi stylizacjami :D wtedy jestes bardziej swiadoma tego co posiadasz w swojej szafie ;)trzymam kciuki i czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Codzienne robienie takich zdjęć również pomaga pozbyć się ubrań, w których nie wygląda się korzystnie.

      Usuń
  9. Czekam na kolejne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zimę :)
    I właśnie takie jak Twoja stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz przeuroczo:) zimowo:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę fajna stylizacja :)
    Takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię puchowe kurtki, są mega cieplutkie :-)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł! Ja dla siebie nowych rzeczy praktycznie nie kupuję. Zaprzyjaźniłam się za to z second handami. Nie dość, że oszczędzam, to jeszcze promuję recycling ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Świetnie. Dla mnie to cel długoterminowy, który mam zamiar zrealizować, mając już swoją szafę marzeń. A sh też uwielbiam!

      Usuń
  15. Super outfit kochana 😘😘 Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze, by było ciepło 😁 ja nie publikuję postów ze stylizacjami, jakoś mnie to nie kreci ale... w przygotowaniu jest post z perełkami z lumpeksu 😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz