Beżowy trencz - hit wiosny 2019!

Beżowy trencz mimo, iż jest uznawany za klasyczny element garderoby, w mojej szafie zamieszkał dopiero tej wiosny.
Wcześniej stawiałam bardziej na kolorowe kurtki wiosenne, bombery lub zwyczajnie czarną ramoneskę, ewentualnie w kolorze beżu. Płaszcz wydawał mi się zbyt formalny.
Co prawda już od jakiegoś czasu przymierzałam się do kupna jakiegoś modelu, ale te z sieciówek nie przypadły mi do gustu.
Na ratunek przyszedł oczywiście mój ukochany lumpeks i to właśnie w ciucholandzie dosyć przypadkowo znalazłam ten właściwy model! I wiecie co? Jesteśmy nierozłączni: ja i on niemalże wszędzie razem. Do pracy, na zakupy, do kina. Jakoś tak pasuje mi do każdej stylizacji. Pewnie ze względu na swoją uniwersalność. :)

Dzisiaj przedstawię Wam dwa warianty połączenia trenczu oraz trzy związane z nimi propozycje: wersję bardziej formalną - do pracy i casualową - na popołudniowe wyjście.


1. Trencz w stylizacjach biznesowych.

Dla dziewczyn, które lubią chodzić do pracy w szpilkach, idealnie będzie postawić na te w kolorze nude. Wysmuklą i wydłużą sylwetkę. Dzięki temu będziemy mogły założyć ukochane jeansy o nogawce 7/8 z modnymi, postrzępionymi nogawkami.
Kolorystyka: zdecydowanie połączenie bieli i beżu - im cieplej, tym lepiej postawić na jaśniejsze barwy. Jasna kolorystyka sprawia również, że wyglądamy na młodsze.



Trencz jako klasyczny element garderoby doskonale współgra z pozostałymi klasykami: czarnymi spodniami i białą koszulą. Idąc dalej w tym kierunku postawiłabym na małą, czarną, skórzaną listonoszkę oraz eleganckie, czarne mokasyny z klamerką. Idealny outfit dla osób, które muszą wyglądać w pracy bardziej formalnie oraz dla tych, które kochają klasykę czy paryski szyk. 



Skoro trencz tak świetnie wygląda z bielą oraz w połączeniu czerni i bieli, to nie może zabraknąć go w duecie z samą czernią. Jest to kolor idealnie nadający się do pracy: sprawia, że wyglądamy intrygująco, ale też bardziej profesjonalnie. 
Czarna, krótka spódniczka w połączeniu z czarną bazą na górze, nie jest wymagająca. Wystarczą baleriny w odcieniu cielistym - by bardziej wydłużyć nasze nogi, do tego oczywiście płaszcz i modna, czarna torebka, która pomieści niezbędne rzeczy.




2. Trencz w wersji casual.

Na początek oczywiście białe trampki i jeansy. Do tego torebka przewiązana w pasie, zamiast paska i mamy idealny look na zakupy czy załatwianie bieżących spraw na mieście.



Pozostając przy białych trampkach oraz jasnej kolorystyce, możemy postawić na sporty chic: zakładając wygodne dresy. Do tego torebka worek, okulary przeciwsłoneczne i możemy iść na spacer.



Dla dziewczyn, które kochają modę na pewno będzie idealny ostatni zestaw: materiałowe spodnie zaprasowane na kant w najmodniejszym odcieniu beżu, połączone z białym t-shirtem oraz białe sneakersy, o najmodniejszym fasonie, który serwuje nam dom mody Balenciaga. Do tego czarna torebka do ręki i zestaw na uczelnię gotowy.



Do następnego!




Komentarze

Prześlij komentarz