W moim stylu: paski

Ja wiem, że za oknem jest 30 stopni i żadna z Was pewnie nie myśli o ubraniu ciepłych swetrów, ale... No właśnie ale. Zdjęcia pochodzą z tego samego dnia, co poprzedni post. Co oznacza, że było wtedy zimno. Jeśli dodam do tego fakt, że akurat te zdjęcia były robione wieczorem to już w ogóle brrrrr..... ;) A po trzecie: u mnie aktualnie wczoraj i dzisiaj rano było jakieś 14 stopni. Myślę, że w takiej sytuacji cieplejsze okrycie na rano w postaci sweterka w paski, jak znalazł. A rajstopy? Zawsze można je zdjąć, gdy temperatura za oknem zacznie rosnąć. :)
Reasumując: miały być paski więc są. Co prawda w wersji trochę cieplejszej, ale spokojnie, będą jeszcze letnie stylizacje.

Mam na sobie:
Oxfordki - CCC;
Rajstopy - Biedronka,
Spódniczka - Sinsay,
Sweter - Reserved,
Torebka - CCC

Do następnego!





Komentarze

  1. Serio miałaś 14 stopni? Marzenie :) U nas nawet w nocy jest ponad 20.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio! Jak wyszłam z domu w krótkich spodenkach i cieniutkiej bluzeczce to żałowałam, że nie mam jakiegoś kardiganu by się nim otulić. Za to w kolejny poranek wszystko wróciło "do normy" i temperatura wynosiła 20 stopni. A ja doświadczona poprzednim dniem, ubrałam się cieplej i prawie się ugotowałam w czarnych rurkach. Ehhhh......

      Usuń
  2. Paski paskami ale fajne kolczyki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam paski :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz