Hit 2015 roku kuloty

Cześć :)

Kuloty były niekwestionowanym hitem 2015 roku. Nie przypuszczałam, że tak szybko pokocha je ulica i gwiazdy. 
Gdy spódnico - spodnie wkroczyły efektownie na wybiegi, ja jakoś nie darzyłam ich uwielbieniem. Niechęć moja wynikała nie tylko z tego, że były to spodnie nie pasujące do mojej figury - jestem niska i drobna, a one skutecznie zwracają na siebie uwagę skracając przy tym nogi - ale również z tego, iż żadna prezentowana stylizacja na przeróżnych stronach modowych do mnie nie trafiała.
Kuluty po prostu wrzuciłam do kategorii ubrań, które szybko nam się znudzą i równie szybko przeminie ich sława.
Zaskoczeniem była dla mnie pewna stylizacja, na którą trafiłam przypadkowo. Teraz uważam, że kuloty są niesamowicie stylowe o czym świadczą poniższe stylizacje gwiazd:

Joanna Horodyńska

Emily Ratajkowski

Emma Watson
oraz inspiracje z ulicy:








Do następnego! :)

Komentarze

  1. Kuloty bardzo mi się podobają. Od pewnego czasu szukam jakichś dla siebie :) serdecznie zapraszam do mnie http://voguejournalist-wannabe.blogspot.com dopiero zaczynam, więc każda opinia jest dla mnie bardzo cenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie też jakoś nie bardzo, ale spodobała mi się ta stylizacja w kratkę z białym podkoszulkiem i ta granatowe kuloty plus sweter w paski. Super, tak mogłabym się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwie stylizacje też najbardziej przypadły mi do gustu. W takiej wersji te spodnie najlepiej się prezentują.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Na niektórych wyglądają fajnie, ale siebie w nich nie widzę :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog świetny, ale nigdzie nie mogę znaleźć gadżetu do obserwowania :( Gdzie on jest? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest. :) Zmieniałam szablon bloga - z Nowym Rokiem mała zmiana wyglądu - i zwyczajnie go tu nie dodałam.

      Usuń
    2. A ja go nadal nie widzę :(

      Usuń
    3. Po prawej stronie wysuwa się pięć ikonek - pierwsza od góry to ikonka obserwuj. :)

      Usuń
  5. hm ... może i hit jednak nie dla mnie. jednak na modelach bardzo fajnie wygląda. ZAPRASZAM do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham takie spodnie ;) tez się już w takich prezentowałam na blogu :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz