Chanel | Cruise 2015 Full Fashion Show | Exclusive





Dziś przedstawiam Wam niesamowity pokaz Chanel, który odbył się w Dubaju. Nie ograniczyłam się do kilku zdjęć, ponieważ ciężko było mi się zdecydować na wyłonienie najlepszych stylizacji. Dlatego też wrzucam cały filmik z youtube byście mogły zobaczyć szeroką paletę kolorów, krojów i dodatków. Zachwycona jestem niesamowitą precyzją doboru poszczególnych elementów stroju każdej modelki. Karl Lagerfeld zadbał o to by duża ilość biżuterii, barwnych tkanin, oryginalnych cięć i wymyślnych fryzur tworzyła spójną całość. Fakt jest tego dużo i ja sama kilka razy oglądałam ten pokaz, by dostrzec co rusz inne detale, ale wszystko jest zrobione ze smakiem i pomysłem.

Na uwagę zasługuje dobór modelek. Z jednej strony mamy panie o delikatnej urodzie, o jasnych i różowych włosach, z drugiej zaś strony nawiązanie do orientu i bardziej wyraźniejszego typu kobiecego piękna.

Znudzona blondem i image'm słodkiej dziewczynki ostatnio inspiruję się bardziej kobiecym, wyraźniejszym look'iem. Dlatego też ten pokaz niesamowicie przypadł mi do gustu.

Dodatkowo przemycenie kilku charakterystycznych dla wschodniego regionu elementów garderoby i dodatków jest strzałem w dziesiątkę. Alladynki w wersji białych ,ażurowych spodni wywołały uśmiech na mojej twarzy bo skojarzyły mi się z abażurem! Diademy i ozdobna biżuteria przypomina mi okres dzieciństwa i "Baśnie 1000 i jednej nocy". Prawie niewidoczne, przezroczyste sandałki są idealnym uzupełnieniem do kolorowych strojów i przeróżnej biżuterii.A niektóre charakterystyczne fryzury potrafiły być na tyle absorbujące by skutecznie odwrócić uwagę od stroju. Na koniec barwy: mój ulubiony odcień koloru beżowego i parka razem z minisukienką w tym wydaniu - po prostu cudne! A torebka w kształcie perły? Oj nosiłabym!

Miłego oglądania!




Komentarze

Prześlij komentarz