Inspiracje: paznokcie na walentynki

W tym roku walentynki przypadają w Środę Popielcową. Wiele osób świętowanie dnia zakochanych zaplanowało w miniony weekend lub ten najbliższy. Jutrzejszy dzień natomiast dla większej części osób będzie dniem bardziej zwyczajnym i też postnym. By podkreślić wyjątkowość tego dnia, można postawić na subtelne paznokcie, które w kolorach zakochania (niekoniecznie czerwonym) oraz nadchodzącej wiosny, będą podkreślać to, że w sercu mamy duże pokłady miłości dla naszych najbliższych. Poniższy wzór jest taki uroczy, że nie mogłam go tu nie wstawić! :) Udanych walentynek!

Manicure na walentynki
1. W tym roku Walentynki przypadają w Środę Popielcową, dlatego ja podkreślę dzień zakochanych subtelnym i uroczym mani, a uroczyste świętowanie mam już za sobą. (Źródło: elle.pl) 

Komentarze

  1. Śliczne :) Ja na razie nie mam żadnych pazurków ale obiecałam sobie, że po ciąży sobie zrobię (chyba że stwierdzę, że w króciutkich mi wygodnie :D) przy niemowlaku może tak być. W każdym bądź razie uwielbiam takie delikatne zdobienia, urocze i subtelne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Podobają mi się takie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Po komentarzach widzę, że trafione w gust niejednej z nas!

      Usuń
  4. Śliczne. Delikatne i ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne paznokcie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Subtelne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie- nie dziwię się że się chwalisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne, ale to jest inspiracja. :) U mnie rządzi od kilku miesięcy czerwień.

      Usuń
  8. Super, ładny kolorek :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przychodzę z rewizytą i na dobry wieczór pochwalę pazurki, bo ja też mimo, że często ryję nimi w ogrodowej ziemi, to cenię sobie takie zadbane dłonie i paznokcie.
    A ten manicure bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, będę zaglądać i dodaję blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twoją rewizytę, zostawiony komentarz i obserwację - jest mi bardzo miło, dziękuję! A jeśli chodzi o pazurki, to moje są słabiutkie, łamliwie i zawsze takie były, więc też podziwiam te zadbane i piękne. :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jest się czym chwalić. Nie dziwię się, że jakaś dziewczyna wrzuciła końcowy efekt do sieci.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Oj chyba nie ma tutaj osoby, której by się nie spodobały.

      Usuń

Prześlij komentarz