Inspiracje: pastelowe fiolety

Kiedyś, gdy bardzo interesowałam się trendami w modzie i urodzie, tworzyłam sobie takie mini kapsułowe garderoby na dany sezon. Niezależnie, co było aktualnie modne, wiosna to zawsze był dla mnie czas rozbielonych pasteli, delikatnych róży i szarości. Stąd moja garderoba w sezonie wiosennym bazowała głównie na tych powyższych kolorach. Dotyczyło to również paznokci. Dlatego też, cieszę się, że na wybiegach prezentujących kolekcje na wiosnę i lato, nie brakowało fiołkowego. Ostatnio Selena Gomez zaprezentowała się z lawendowymi paznokciami. Po wszechobecnej wszędzie czerwieni, jestem zdecydowanie na tak!

Lilac trends spring 2024
1. Wiosną pastelowe kolory na paznokciach moim zdaniem wyglądają najlepiej! (Źródło: Pinterest.com)

Do następnego!

Komentarze

Prześlij komentarz