Bielizna z dobrym składem na walentynki

Dzisiaj wpis zakupowo / prezentowy. Rzadko są tutaj polecajki zakupowe na blogu, ale myślę, że ten wpis może okazać się dla Was pomocny. Niedługo Walentynki, a to oznacza, że albo będziemy sobie same kupowały bieliznę na tę okazję (lub też nie, co ma miejsce w moim przypadku, ponieważ mam low buy challenge), albo dostaniemy taki prezent od naszej sympatii. 

Bielizna z dobrym składem
1. Esotique ma w swojej ofercie miseczki w stanikach wyściełane bawełnianą wkładką - klik oraz majtki również z wkładem bawełnianym - klik

O ile z kupnem typowo basicowej - bawełnianej bielizny nie ma problemu, o tyle z tą bardziej kobiecą i zmysłową, już tak. Ja od lat jestem wierna jednemu sklepowi z bielizną i mogę Wam polecić ich wyroby ze względu na: trwałość, jakość, a także w okresach promocyjnych, konkurencyjne ceny, w porównaniu do sieciówkowej bielizny. 

Bielizna z dobrym składem
2. Tutaj prezentuję Wam kolejny przykład, że kobieca bielizna, może być z bawełnianymi wkładkami, nawet w stringach - klik

Zaskoczyłam się pozytywnie, gdy po trzech latach niekupowania w ogóle jakichkolwiek ubrań, w zeszłym roku zajrzałam do sklepu, o którym wspominam i znalazłam tam bieliznę typowo kobiecą ze składem bawełnianym. Wiadomo, że nie będzie to w 100% bawełna, ale jeśli kieruję się wyborem bielizny na wieczór, to chcę, by była ona wyściełana bawełną w miejscach najbardziej wrażliwych na nieodpowiedni skład. Dlatego też, dla porównania, chciałabym Wam przedstawić kilka zestawów, które ja polecam, a które mają:

  • wyściełane bawełniane miseczki w stanikach,
  • bawełnianą wkładkę w majtkach.

Od siebie jeszcze dodam, że odkąd zaczęłam wkładać na siebie bawełnianą bieliznę, moje poczucie komfortu niesamowicie się poprawiło. Jeśli dodam też do tego porządne wykonanie, to mam również gwarancję, że nic nie będzie mi się po czasie odkształcać, pruć, czy ocierać. 

Bawełniana kobieca bielizna
3. Lubię również robić zakupy w Esotique, ponieważ można sobie samodzielnie skompletować swoją bieliznę w zależności od potrzeb, czy upodobań. Idealnie widać to na przykładzie bielizny isoley, gdzie możecie dobrać sobie biustonosz miękki, usztywniany i do tego skompletować odpowiedni dół.

Pytałam Was niejednokrotnie, czy zwracacie uwagę na skład materiałów w ubraniach, ale jestem ciekawa, jak to jest u Was z bielizną? Czy macie również swoje ulubione sklepy, w których kupujecie dobrej jakości bieliznę? Ten materiał nie jest sponsorowany, więc i ja chętnie zajrzę do sklepów, które Wy polecacie. :)

Do następnego!

Komentarze

Prześlij komentarz