OOTD 43: jeans w podwójnym wydaniu

Cześć!

Lubię jeans. Co prawda, ostatnio wypierają go bardziej wygodniejsze dresy, ale nadal często po niego sięgam. Jeans najlepiej sprawdza mi się w codziennych, nieformalnych stylówkach, wystarczy tylko zarzucić na siebie płaszcz lub kurtkę i można iść w miasto. Lubię też łączyć różne elementy jeansu w jednej stylizacji, by było ciekawiej. Czy dobrze to wygląda, oceńcie sami. 

Outfit of the day winter 2024
1. Jeszcze jedno połączenie testowe bluzki, która ostatnio do mnie trafiła. Zaskakujące jest to, jak zmienia się odcień jej barw, w zależności od pozostałych połączeń kolorystycznych. Możecie porównać sobie obecne zdjęcie i te z wczorajszego dnia. 

Mam na sobie:

Buty: Deichmann - 2018 rok,

Jeansy: Kappahl - 2017 rok,

Longsleeve: Auchan - 2019 rok,

Bluzka: wymiana ubrań - 2023 rok,

Kurtka: Noisy May dla Zalando - 2018 rok,

Kolczyki: prezent - lata 2008 - 2009,

Pierścionki: prezent - 2004 rok.

Do następnego!

Komentarze

  1. Dawno nie miałam białych jeansów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto po nie sięgnąć? Ja lubię i często noszę (nawet zimą, gdy jest słońce).

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz i ta stylizacja :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połączenie tej jeansowej kurtki z białymi spodniami :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz