Inspiracje: sweter w norweski wzór

Cześć!

Nadchodzi ocieplenie, ale jeszcze w niektórych rejonach mamy piękną, białą zimę. Dlatego też chciałabym Wam pokazać inspiracje w typowo zimowym klimacie ze swetrem w norweski wzór.

Idealny outfit na zimę.
1. Kiedyś byłam zdecydowanie na "nie" z takimi swetrami, obecnie coraz bardziej mi się one podobają! (Źródło: Pinterest.com)

Jeszcze kilka lat temu nie lubiłam tego typu swetrów. Uważałam, że są bardzo niepraktyczne, ponieważ będzie się je tylko nosić przez grudzień, ewentualnie początek stycznia i na tym koniec (i to niekoniecznie do pracy w biurze, a więc tylko w weekendy). Pozostałe miesiące przeleżą w szafie. Ale, ale... Wiadomo, poglądy z czasem się zmieniają. Zmieniły się one również u mnie. Nie wiem, czy wpływ miała na to taka zimowa aura za oknem, czy też to, że obecnie stawiam na wygodę (w ładnym wydaniu), ale taki sweter "chodzi mi po głowie" od jakiegoś czasu. Na razie wylądował na mojej "chciejliście", a jak będzie w praktyce, zobaczymy. 

Zimowy outfit
2. Mój wymarzony, zimowy sweter właśnie widzę w takich minimalistycznych kolorach i wzorach. Oj tak! 😍 (Źródło: Pinterest.com)

Jestem ciekawa co Wy sądzicie o takich swetrach?

Do następnego!

Komentarze

  1. Miałam taki sweter i sama go sobie zrobiłam na drutach. Bardzo go lubiłam, choć rzeczywiście nosiłam go tylko zimą. Potem dałam go kuzynowi, bo bardzo mu się podobał. To był golf, który pasował i dziewczynie, i chłopakowi. I ten sweter był, jak ten na drugim obrazku, bardziej minimalistyczny we wzorach i kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak to jest z tymi typowo zimowymi ubraniami. Patrząc na to, że klimat bardzo nam się zmienia, taki sweter pewnie służyłby mi bardzo długo! ;)

      Usuń
  2. Są spoko, a szczególnie ten drugi bo ja również z tych praktycznych i nieco minimalistycznych kobiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, moda, modą, ale ubranie musi być dla nas praktyczne, wygodne i musi nam się podobać. W przeciwnym razie ,w ogóle nie będziemy go nosić.

      Usuń
  3. Mnie się bardzo podobają takie swetry i sama mam kilka w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż kilka? Nie wiem, czy dałabym radę wynosić wszystkie. Ja się nad jednym zastanawiam, czy mi się zakup zwróci. ;)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi sie takie swetry i mam nawet kilka we własnej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jednak jest tutaj kilka miłośniczek takich swetrów. Pewnie zima u Ciebie jest właśnie w klimacie swetrów norweskich - fajnie! :)

      Usuń

Prześlij komentarz