#outfit 36: wełniana spódniczka latem

Dobrej jakości wełna ma idealne właściwości do tego, by nosić ją latem. Kiedyś miałam wełnianą bluzkę z krótkim rękawkiem, ale nie czułam się w niej zbyt komfortowo, w upalne dni. Miałam wrażenie, że jestem w poliestrowej bluzce. Teoretycznie na metce był dobry skład, ale jakość pozostawiała wiele do życzenia. Spódniczka, którą mam dzisiaj, jest z domieszką wełny. Zawsze sięgałam po nią w chłodniejsze pory roku. Mimo wszystko zostawiłam sobie ją na lato, ponieważ to zeszłoroczne przechodziłam głównie w spódniczkach, więc chciałam ją wykorzystać w tym roku na  taką pogodę, jaka teraz jest obecnie. 

Is wool good for summer?


Mam na sobie:
Buty: Asos - 2020 rok,
Spódniczka: wymiana ubrań - 2015 rok,
Bluzka: H&M - 2018 rok (pokazywałam ją na blogu tutaj),
Marynarka: Reserved - 2018 rok,
Bransoletka: prezent - 2015 rok. 

How to wear woolen skirt in summer?


A Wy co sądzicie o noszeniu wełnianych ubrań przez cały rok? Macie jakieś sprawdzone sklepu, w których warto kupić wełniane koszulki czy spodenki?

Do następnego!

Komentarze

  1. Uważam, że to dobry pomysł, bo to naturalna tkanina. Spódniczka jest bardzo ładna, a Ty dobrze w niej wyglądasz.
    A propos poliestru. Kupiłam na jesieni bluzkę po okazyjnej cenie, bo miała wyjątkowo atrakcyjny wzór. Założyłam ją tylko raz i spociłam się w niej jak mysz.
    A co do wełnianych rzeczy to chyba nie mam niczego w tej chwili.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w ofercie niektórych sklepów wełniane bluzki na lato, więc wełna przestaje być materiałem typowo zimowym. Z poliestrem, akrylem powoli żegnam się na dobre i naprawdę dziwię się, że ludzie zachwycają się ubraniami z takim składem!

      Usuń
  2. Bardzo ładna spódniczka :)
    Ciężko mi się wypowiedzieć, w temacie wełnianych ubrań- nie noszę ich.
    Ja ogólnie się bardzo pocę, nieważne jak przewiewne ubranie mam na sobie, więc od wełny trzymam się z daleka :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja też pocę się bardzo, dlatego staram się pożegnać raz na zawsze ze sztucznymi tkaninami. Podobno letnie, wełniane ubrania mają takie właściwości, że organizm aż tak nie wydziela potu. Nie są to moje doświadczenia, bo ja dopiero przymierzam się do zakupu wełnianych ubrań, ale pewnie, gdy już będę o nie bogatsza, to poruszę ten temat na blogu. :)

      Usuń
  3. Świetna spódniczka. Mam podobną w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Stara kolekcja i niestety okropny poliester, więc poza wyglądem, nie ma nic więcej do zaoferowania... Dlatego nie polecam. :)

      Usuń
  5. Ładna spódniczka, świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz, bardzo ładny krój ma ta spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba zestawy są świetne. Mega mi się podoba ta spódniczka, klasyczna kratka idealna do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden zestaw, tylko na jednym zdjęciu mam marynarkę, na drugim już nie. O tak, krata to klasyka sama w sobie.

      Usuń
  8. Ładna krateczka, lubię takie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz