#outfit 30: biała marynarka i jeansy

Dzisiejszym wpisem chciałabym Wam pokazać, że czasami wystarczy wymienić jeden, czy dwa elementy stroju, by nadać jemu zupełnie inny charakter. Białe, dopasowane rurki z wczorajszego  zaprezentowanego outfit'u, zamieniłam na jeansy w kolorze spranego dżinsu o bardziej luźniejszym kroju, małą torebeczkę wymieniłam na dużą miejską torbę na zakupy i wyszedł typowo miejski outfit.

How to wear white jacket?

To właśnie kocham w kapsułowej garderobie, że można łączyć nieoczywiste ubrania na różne sposoby. A Wy też tak miksujecie style?

OOTD spring 2022

Mam na sobie:

Buty: Deichmann - 2018 rok,

Spodnie: wymiana ubrań 2013/14 rok,

T-shirt: New Yorker - 2016/17 rok,

Marynarka: Reserved - 2018 rok,

Torba na zakupy: beGlossy - 2020 rok.

How to wear city bag?
Do następnego!

Komentarze

  1. Dobra marynarka to podstawa garderoby niezależnie od pory roku. U mnie od lat wielu latem idealnie sprawdza się marynarka w kolorze żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żółtym? Odważnie! Co prawda też kiedyś miałam, ale baaaardzo dawno, ale wynosiłam ją prawie do zdarcia. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Powiem Tobie, że ja zaczęłam od niedawna i całkiem dobrze się w nich czuję. :)

      Usuń
  3. Zestaw ten wygląda naprawdę bardzo dobrze. Super w tym wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja. Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylówka. Elegancko i na luzie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ponadczasowe elementy garderoby cenię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chociaż ponadczasowe elementy często zmieniają fason, więc i tak co jakiś czas trzeba je wymieniać. Na szczęście dziś moda już tak szybko nie "pędzi" z sezonu, na sezon, tylko trendy utrzymują się dłużej, więc zdąży się te klasyki znosić, zanim wymyślą nowy trend.

      Usuń

Prześlij komentarz