Idealna czapka, czyli jaka?

 Obecna pora roku ma to do siebie, że można ubierać się na cebulkę. Rankiem jest jeszcze bardzo chłodno, ale już w słoneczne południe, mam ochotę łapać pierwsze promienie słońca, a co za tym idzie zrzucać te wszystkie warstwy.

Czasy mamy niepewne, żyjemy w strachu o każdy dzień. Jak nie pandemia, orkany, to napięta sytuacja polityczna. Każdy z nas radzi sobie z emocjami na różne sposoby. Ja ostatnio dużo spaceruję. 

OOTD 2022

Nawet nie przypuszczałam, że obecna rutyna przełoży się na mój sposób ubierania się. Od zawsze zimą, czy wczesną wiosną, były to eleganckie płaszczyki, obcasy, sukienki, spódniczki. W pierwszych dwóch latach pandemii, w moich outfit'ach na próżno można  było doszukiwać się dresów i obszernych bluz. A teraz? Teraz im wygodniejsze rzeczy, tym lepiej. Tak, jak sobie obiecałam, dałam zielone światło moim kurtkom, kamizelce. W ślad za nimi, zielone światło dostały właśnie legginsy i dresowe spodnie. Oczywiście nadal challenge, a więc nic nowego, nadal te same ubrania - jak zawsze poniżej podaję daty trafienia danej rzeczy do mojej szafy.

Dziś kolejne połączenie legginsów. Z tymi butami, to taki mój outfit na dłuższe spacery. Ma być wygodnie i przede wszystkim ciepło. Dlatego na górze longsleeve z golfem, jesienno - zimowa kurtka, a na to ocieplana kamizelka. 

Torebka albo do ręki, albo przewieszona przez ramię.

Legginsy OOTD 2022

I.... czapka. Nadal twierdzę, że w każdej wyglądam (pisząc przysłowiowo) do bani, ale idąc na dłuższy spacer, nie wyobrażam sobie jej nie mieć. Mam trzy i wszystkie trzy przetestowałam. Stanęło na tym, że nadal szukam tej idealnej, bo jak fason jest odpowiedni, to znowu kolor lub skład materiału nie taki. Na pewno jeśli skończę challenge to właśnie dobrze dopasowana czapka będzie jednym z pierwszych zakupów. Odkąd pamiętam, zawsze miałam problem ze znalezieniem tej idealnej. A jak jest u Was? Czy znalezienie idealnej czapki jest dla Was problemem?


Mam na sobie:

Buty: Canguro dla eobuwie.pl - 2019 rok,

Legginsy: F&F - 2018 rok,

Longsleeve: Henderson dla Esotiq - 2016 rok,

Kurtka: C&A (wymiana ubrań) - 2015 rok,

Kamizelka: C&A - 2014 rok,

Torebka: Pepco - 2018 rok,

Baker boy: Lokalny sklep - prawdopodobnie 2009/2010 rok,

Dopasowana czapka: Pepco - 2017 rok,

Czapka uszatka: C&A - 2011 rok,


Do następnego!

Komentarze

  1. Ja właśnie poluję na jakieś fajne półbuty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ulubioną czapkę z kaszmiru i wszystkie inne poszły w odstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Ja nie mam problemu z czapkami. Czapki i szaliki to moje ulubione zimowe dodatki! Mam ich całkiem sporo w różnych kolorach, w różnych fasonach. Zimą wygląda się w nich dobrze ^^ Ty też wyglądasz super i według mnie, bardzo Ci pasują! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że ja zawsze miałam problem z czapkami. W żadnej się sobie nie podobałam. Teraz noszę wełnianą z futrzastym pomponem na czubku głowy i chyba jest znośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta czapka uszatka! Chyba w końcu muszę sama sobie kupić taką ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz