Kapsułowa garderoba zima 2021: czerwone spodnie + bluzka w zwierzęcy print

Dobry wieczór kochani!

Jak Wam mija ostatni przedświąteczny weekend? Ja mam już pierniczki przygotowane, część potraw również, ale za to jak nigdy nie ubraliśmy jeszcze choinki i nie udekorowaliśmy mieszkania. Mam nadzieję, że zrobimy to w najbliższych dniach, bo Wigilia już w piątek i nigdy nie zostawialiśmy tego na ostatnią chwilę! Liczę również na to, że w tym tygodniu spadnie śnieg, bo niestety po ostatnich dwóch białych weekendach, ten jest bardziej szary, bury i nie zwiastuje zbliżających się świąt.

Pierniczki świateczne

Temperatura na plusie, dlatego dzisiejsze zestawy z kapsułowej garderoby są bez rękawiczek i zimowej czapy. Wspominałam Wam, że grudzień pod względem ubioru bogaty jest u mnie w kolory świąteczne takie, jak złoto, czy czerwień, wiec poniższe zdjęcie jest tego przykładem.

Capsule wardrobe winter 2021

Mam na sobie również pasek i spinki wykorzystane w ostatnim wpisie. Gdy wychodzę chociaż na chwilę, na zewnątrz, zakładam na bluzkę czarny żakiet. Stąd wyszedł look podobny do tego, jaki zaprezentowała Elisabetta Franchi na trwający sezon. 

capsule wardrobe fall / winter 2021/2022

I na koniec połączenie z płaszczem w dwóch wersjach: z szalikiem w kwiatki i w zwierzęcy print. Poniższy płaszcz jest dla mnie nie lada wyzwaniem! Mam go tyle lat, a nie mam do niego żadnych pasujących rękawiczek, ani szalików. Dlatego też tworząc kapusłową garderobę i biorąc pod uwagę trwający challenge musiałam się posiłkować tym, co aktualnie posiadam. Stąd wyszedł taki nie do końca pasujący look.


Grey coat winter 2021

Do następnego!



Komentarze

  1. Great blog! I always come to you with great interest! I will be glad to see you in my blog =))
    https://mariaegorovamaria.blogspot.com/ Follow you =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby była prawdziwa zima ten strój kontrastował by ze śniegiem. Czerwień kojarzy mi się bardziej z jesienią niż zimą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe stylizacje. Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu płaszczyk i marynara to podstawa. Można fajnie miksować z różnymi stylizacjami i nigdy nie ma nudy ;) A co do ozdób to my planowaliśmy, że wszystko skończymy w zeszły weekend, ale życie miało inny plan ;) Nic to mam nadzieję, że do Wigilii się wyrobimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, niestety nie jestem zwolenniczką zwierzęcych akcentów.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fajnie, że każdej z nas podoba się coś innego, jest ciekawiej i kolorowo. :)

      Usuń

Prześlij komentarz