#outfit 8 - jesień 2021 (letni outfit z szarą bazą)

Cześć kochani!

Nie spodziewałam się aż tak pozytywnych komentarzy pod ostatnim postem. Outfit taki bardziej na home office, taki codzienny zwyklak, a Wam przypadł do gustu.

Letni outfit jesienią

Dziś kolejny zwyklak, kolejny t-shirt (letni outfit), ale już z botkami i płaszczykiem jesienno - zimowym. Tak nam się nagle zmieniła pogoda wciągu dwóch tygodni, że trzeba już powoli myśleć nad cieplejszą garderobą na jesień. U mnie jest to szara baza w postaci płaszcza i butów. To takie nawiązanie do wpisu, w którym tłumaczyłam, w jaki sposób dobierać torebki do ubrań - klik

Szara baza

We włosach mam również czerwoną gumkę frotkę, bo lubię wszystko "domknąć" kolorystycznie.

Hairstyle

Mam na sobie:

Botki: Deichmann - 2015 rok,

Rajstopy: Biedronka - 2020 rok,

Spódniczka: lokalny sklep - 2010 rok,

T-shirt: wymiana ubrań - 2015 rok,

Płaszczyk: lokalny sklep - 2009 rok (znacie go bardzo dobrze z mojej pierwszej kapsułowej garderoby - klik).

Gumka do włosów: Rossmann - 2019 rok.


Do następnego!


Komentarze

  1. Genialny ten płaszczyk! Wyglądasz w nim ekstra! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z mojej perspektywy outfit po prostu super
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny zestaw 😊!!! Ładnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł Tobie do gustu, dziękuję. ;)

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz we wszystkich stylizacjach, płaszczyk jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajstopy z biedry najlepsze używałam nawet w ciąży ❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha biedrę mam pod ręką, więc jak był lockdown to tylko tam po rajstopy. :D

      Usuń
  8. Takie klasyki jak ten płaszczyk to super opcja, zawsze będą stylowe. Bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj płaszczyk mam bardzo długo. Często po niego sięgam, bo jakoś pasuje do wszystkiego. :)

      Usuń

Prześlij komentarz