Ubrania w garderobie kapsułowej na wiosnę 2021

Cześć kochani,

jak mija Wam niedzielny wieczór? Ja myślami jestem już przy pracowitym poniedziałku i wtorku, ale też myślę o wiośnie, która od kilku godzin jest już z nami. Z tej okazji chciałabym zaprezentować Wam przykład ubrań w kapsułowej garderobie (jako formę inspiracji) właśnie na sezon wiosenny z uwzględnieniem obecnie panującej sytuacji, trendów i temperatury za oknem (wszystkie ubrania pochodzą z sieciówek i są z aktualnych kolekcji). 
Dla mnie wiosna to przede wszystkim home office, a więc dużo ubrań wygodnych, które pozwolą mi swobodnie pracować, ćwiczyć, sprzątać oraz relaksować się popołudniami i wieczorami:

Góry:
capsule wardrobe 2021

Capsule wardrobe 2021

Capsule wardrobe 2021

Capsule wardrobe 2021





Doły:

Capsule wardrobe 2021

Capsule wardrobe 2021

Capsule wardrobe spring 2021

Garderoba na wiosnę 2021

Kapsułowa garderoba 2021

Wiosna 2021

H&M wiosna 2021



Odpadają wyjścia do restauracji, kawiarni czy kina, ale sporadycznie muszę pojawić się w pracy, więc nie zabrakło pojedynczych ubrań do biura.

Góry:

Garderoba kapsułowa wiosna 2021

Garderoba wiosna 2021

Trendy wiosna 2021


Doły:

Home office 2021

Klasyka 2021

Ubrania do pracy 2021

Spodnie do pracy

Moda wiosna 2021


Okrycie wierzchnie:

Kapsułowa garderoba na wiosnę 2021


Jak Wam się podoba taki dobór ubrań? Ja stawiam na różnorodność przy doborze spodni i spódniczek, stąd jest ich aż tak dużo. Natomiast nieformalne góry można ze spokojem znosić do pracy, wystarczy połączyć je z klasycznym dołem, by uzyskać casualowy styl, czy też sporty chic. Na szczęście nie obowiazuje mnie dress code, więc nikogo nie będzie raziła koszulka z nadrukiem założona do bardziej formalnej spódniczki.

Do następnego!

Komentarze

  1. Moja szafa wygląda zupełnie inaczej, ale to pewnie kwestia charakteru pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie praca zdalna, to moja szafa też wyglądałaby inaczej. ;)

      Usuń
  2. Ciekawe propozycje ubraniowe. Ja lubię zakładać sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo nie trzeba ich z niczym innym zestawiać, poza okryciem, jeśli jest zimno.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Do siedzenia w domu jest idealny, przynajmniej dla mnie. ;)

      Usuń
  4. Widzę wiele wygodnych, luźniejszych ubrań. Taki styl cenię sobie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie okrycie wierzchnie mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam body i Twoje propozycje bardzo mi się podobają :) jeszcze ten płaszczyk, który można zalozyc do każdej stylizacji! Mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię body. Mam ich kilka w swojej szafie.

      Usuń
  7. mam zupełnie inny styl, ale prawda jest taka, że od początku pandemii i tak 90% czasu spędzam w dresie;D czekam na wiosnę żeby przestawić się w końcu na sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio przez pandemię to jest właśnie mój styl. Pewnie gdy wrócę do pracy w biurze, to będzie więcej sukienek i bardziej klasycznych gór. Póki jestem w domu, to wkładam to, na co mam ochotę: raz kolorowe body czy koszulkę z nadrukiem, innym razem stonowaną bluzkę.

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe propozycje. Lubię proste, minimalistyczne ubrania, kroje. Często skupiam się na dodatkach, a nie chciałabym by stylizacja wyszła za pstrokato :) Wygodne propozycje to jest to! Teraz stawiamy na wygodę i to jest modne :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię minimalizm w ubraniach, ale ubrania po domu mogą być i kolorowe i mniej minimalistyczne. Ważne, by były dla mnie wygodne. Również pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ciekawe propozycje :) Bardzo podoba mi się ta spódnica jeansowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superanckie propozycje, zdecydowanie w moim stylu. Już się nie mogę doczekać kiedy będzie można założyć coś luźniejszego. Uwielbiam płaszczyki i kurtki, ale wiosenno-letnie ubrania wywołują u mnie jeszcze więcej radości :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieszę się z każdej pory roku, bo każda definiuje inny sposób ubierania się i to jest bardzo fajne, że mamy taką różnorodność w pogodzie, dzięki temu raz można wskoczyć w kalosze, innym razem w sandałki.

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się idea garderoby kapsułowej. I sama do takiej dążę, ale jeszcze trochę mi brakuje. Bardzo fajne zestawienie!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie podobnie. Od dłuższego czasu bardzo skrupulatnie podchodzę do nowych zakupów w imię stworzenia właśnie tej idealnej kapsułowej szafy. Nie zmienia to jednak faktu, że wraz z nadejściem wiosny, jakoś postawiłam na odrobinę więcej koloru niż zwykle :D Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nadejściem wiosny każda z nas pragnie więcej kolorów, ja stawiam bardziej na pastele. :)

      Usuń
  13. Lubię tworzyć takie zestawy ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie wiosną królują T-shirty i spodnie. Stawiam na wygodę. Przez koronawirusa omijają nas uroczystości- typu imieniny cioci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też bardzo cenię sobie wygodę. Faktycznie, ja nawet święta spędzam we własnym domu, więc w bardzo okrojonym składzie.

      Usuń
  15. To chyba nie moje klimaty 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Mnie nadmiar ubrań męczy, więc z roku, na rok pozbywam się ich więcej i więcej. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz