#outfit 3 - wiosna 2021 (kamizelka)

Cześć kochani,

czy Was też taka pogoda za oknem wprowadza w dobry nastrój i już tęsknicie do wiosny? Na początku trochę żal było mi topniejącego śniegu i pięknych zimowych krajobrazów, ale obecne za oknem słoneczko sprawia, że zaczynam wyczekiwać stabilnej, ciepłej temperatury. 

Outfit spring 2021

Dzisiejszy outfit nawiązuje do silnego trendu, który umocni się tej wiosny, a mianowicie kamizelek. Przez lata były passe, ale teraz wróciły w każdej możliwej postaci: swetrowe, garniturowe oraz puchowe.

Kamizelki

Na dowód tego, że w tym roku prezentuję Wam tylko ubrania z mojej szafy, linkuję Wam kamizelkę, która była obecna w mojej pierwszej kapsułowej garderobie

Espirit


Mam na sobie:

Buty: Deichmann - 2015 rok,

Spodnie: wymiana ubrań - 2015 rok,

Koszula: Espirit (wymiana ubrań) - 2015 rok,

Kamizelka: C&A - 2014 rok


Do następnego!


Komentarze

  1. Stylizacja jak najbardziej w moim guście! :)
    Ja szczerze mówiąc zarówno zimą jak i wiosną mam dobre samopoczucie, więc niech zawita taka pogoda, jaką szykuje nam matka natura.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh so cool style darling
    Happy day
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wiosnę! Kamizelki są mega. Poluję sama na takie w lumpach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ,taka pogoda zdecydowanie nastraja optymistycznie 😉
    Świetna jest ta kamizelka -uwielbiam ten kolor 😍
    Super wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie i praktycznie. Idealnie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z niecierpliwością czekam na wiosnę :D Świetna kamizelka i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz poczułam wiosnę i od razu zrobiło się cieplej na sercu :) Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kamizelka wyglada świetne, dolaczam do grona obserwatorow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest świetna (nie tylko z wyglądu). Bardzo się cieszę. :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię nosić kamizelki :D Śliczna stylizacja kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  10. praktycznie i bardzo ładnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna ta kamizelka 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jakoś nie mogę się przekonać do kamizelek. Jako dziecko chodziłam w nich często, jednak od wielu lat nie czuję się w nich dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam inaczej, bardzo lubię i chętnie kupiłabym kilka w różnych fasonach. ;)

      Usuń
  13. Bardzo fajna kamizelka, ładny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, wiosna i słońce dają mi energię, oby zostały z nami już na dłużej.
    Fajna kamizelka, ja mam dżinsową, ale jakoś rzadko ją noszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kamizela z denimu była kiedyś moim marzeniem. :D

      Usuń
  15. Bardzo lubię nosić wiosną i jesienią takie kamizelki :)
    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w sumie taka kamizelka to mega opcja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dziś zmieniłam dekoracje w domu. Zima zniknęła i powiało wiosnią, a wszystko za sprawą pięknego słoneczka☀️.Kamizelki powracają do nas jak bumerang. Ja osobiście bardzo je lubię. Nie mam figury modelki , a za ich pomocą można ukryć co nieco. podoba mi się twoja kamizelka świetnie na wczesnowiosenny spacer, czy wycieczkę rowerową. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałaby mi się :) Przyznaję, że nie mam żadnej, a na taką przejściową pogodę na pewno jest super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie chodzę w kamizelkach, ale ta bardzo Ci pasuje! :)
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że mi nie było szkoda topniejącego śniegu. Jestem fanatyczką wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie kamizelki to świetne okrycie na ten okres przejściowy, kiedy czekamy na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak! Wszelkie kamizelki i bezrękawniki będzie można w końcu wyciągnąć z szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście lubię tylko jensowe, ale ta bardzo ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ta kamizelka, bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega jest ta kamizelka <3 Cudownie w niej wyglądasz! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam serdecznie ♡
    Ja bardzo lubię kamizelki, sama mam kilka i ciągle chcę więcej :) To naprawdę fajny element garderoby i warto mieć go w szafie. Wyglądasz super! Twoja kamizelka jest idealna na wiosnę! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz