#outfit 1 - zima 2021 "dopełnienie" (bluzka w paski)

 Cześć kochani!

Szybciutenki post dziś, w nawiązaniu do tego poprzedniego. Nie jestem zwolenniczką rozbierania się zimą na zewnątrz, by pokazać co ma się na sobie pod kurtką / płaszczem, dlatego dziś prezentuję "dopełnienie" mojego outfit'u - jeśli można tak nazwać ten wpis. :)

 

Outfit 1

Miłość do pasiaków zaszczepiła we mnie Kasia z bloga Jestem Kasia. To właśnie Kasię zaczęłam obserwować jako pierwszą blogerkę w początkach istnienia mojego bloga i zupełnie zakochałam się w prezentowanym przez nią stylu. Biała bluzka w czarne, delikatne paski, to klasyka, która niemal z każdym połączeniem wygląda idealnie. By nie było zbyt nudno, na paznokciach illuminating yellow - czyli kolor obecnego roku.

Outfit zima 2021



Mam na sobie:

Bluzka: Biedronka - 2016 rok

Do następnego! 

Komentarze

  1. Śliczna bluzka, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci w paskach. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam pasiaste bluzki. Świetnie się sprawdzają na wiele okoliczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię bluzki w paski :D
    Super stylizacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pasiaste bluzki- mi miłość do nich zaszczepiła moja mama :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. całe życie uwielbiam paski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega fajna jest ta bluzka, lubię takie uniwersalne i klasyczne ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam paski, fajnie Ci w tej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzeczka w paski zawsze spoko, sama mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam swoją fazę na paski :D Bardzo podoba mi się taki styl, minimalistyczny i klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak na luzie, cos co lubie ;)ubranko musi byc przede wszystkim wygodne :D co do paskow to mam takie mieszane uczucia. do mnie bardziej pasuja kraciaste wzory no i jednolite printy :D pozdrawiam! obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z wzorów to właśnie paski i krata. Nigdy nie przepadałam za kwiatami i bardzo wzorzystymi bluzkami. Dziękuję za obserwację. :)

      Usuń
  12. Ja też lubię paski. A co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię bluzki w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię ubrania w paski (czarne, granatowe, czerwone, żółte) szczególnie w letnich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie lubię rozbierać się zimą na dworze :P Świetna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również bardzo lubię bluzki w paski-ta jest świetna 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Paski chyba nigdy nie wyjdą z mody. Bluzeczka bardzo twarzowa. Niby prosta, a jaka śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie teraz projektanci w ogóle chyba zapomnieli o paskach, zwłaszcza tych w marynarskim stylu, ale ja się nie przejmuję - noszę, co lubię. ;)

      Usuń
  18. jaka świetna stylówka i figurka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam taką bluzkę! do tego zwykłe jeansy i wygląda się cudownie! :D <3 piękny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam połączenie bluzeczki w paski z dżinsami :)
    Świetna stylizacja. Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Radosna kobietka :) Bluzka super, lubię paski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha - fakt, mam dosyć wesołe podejście do życia i z natury jestem wielką optymistką.

      Usuń

Prześlij komentarz