Plecak - podstawa kapsułowej garderoby na wakacje

Plecaki od kilku sezonów są bardzo modne. Można nosić je niemalże do każdej stylizacji, niezależnie od pory roku. Do mnie natomiast przemawia on w okresie wiosennym i letnim, ewentualnie wczesną jesienią. Zimą wolę większe torby niż maleńki plecak, który jest z reguły mniej pojemny.

W swojej garderobie mam dwa plecaki, jeden typowo podróżny, a więc z tych większych i bardziej pakownych. Kupiłam go w zeszłym roku na Zalando i sprawdza się idealnie podczas dłuższych wyjazdów. Drugi plecak, a w zasadzie plecaczek, jest o wiele mniejszy i bardziej elegancki - mój niedawny łup z lumpa. Oba w kolorze czarnym, ze względów praktycznych oraz estetycznych. :)

Dzisiaj bardziej skupię się na tym mniejszym modelu i przedstawię kilka propozycji z plecakiem w roli głównej.

Plecak + elegancki look

Plecak w połączeniu z eleganckim look'iem musi być w kolorze czarnym. Nie wyobrażam sobie tutaj innego koloru, niezależnie od tego, z jakiego materiału byłby wykonany. Czerń jest na tyle wytworna, że nawet plecak obroni się w takim połączeniu idealnie.

Wiosną i latem stawiam na jeans w postaci krótkich szortów oraz dłuższej marynarki w kratę. By wszystko wyglądało spójnie, szorty muszą być bardziej klasyczne. Poszarpane czy z ćwiekami sprawią, że za dużo będzie się działo w całej stylizacji i będą kłóciły się z estetyką jaką chcemy osiągnąć. Do tego oczywiście baza garderoby: czarny t-shirt i klasyka garderoby w postaci czarnych okularów przeciwsłonecznych oraz cielistych butów.
Niestety jedyne zdjęcie, które znalazłam w podobnym stylu,jest z plecakiem w innym kolorze. Ciekawe czy zgodzicie się ze mną, że czarny plecak tutaj prezentowałby się o wiele lepiej? Piszcie w komentarzach co sądzicie.



Kolejna odsłona eleganckiego look'u z plecakiem to idealna stylizacja Jess. Nadaje się bardziej na okres przejściowy: wczesną jesień czy wiosnę. Mamy tutaj kozaki za kolano i marynarkę w kratę. Biel świetnie kontrastuje z pozostałymi, ciemniejszymi elementami garderoby. Nie przeszkadza tutaj nawet mniej formalny charakter plecaka, który bardziej nawiązuje do stylu boho. 



Plecak + paryski szyk / minimalizm

Czarny, maleńki plecak jest stworzony do połączeń ze stylem klasycznym czy francuskim. Świetnie wygląda zarówno z białą koszulą i czarnymi jeansami, jak i z szarym swetrem i beretem. Z dzianinową, prostą sukienką również się obroni. 





Jeżeli lubicie połączenie plecaka i ramoneski w wersji total look to również można się pokusić o takie rozwiązanie, ale ja wolę zrezygnować ze skórzanej ramoneski na rzecz innego okrycia. Jak kto woli. ;)



Plecak i wakacyjny look.

Plecak jest wręcz stworzony do outfit'ów wakacyjnych. Wygodny, uniwersalny i ponadczasowy. Jest idealny w kapsułowej garderobie na wakacje. Zawsze wygląda dobrze z kapeluszem czy dresowymi spodniami. Do tego kurtka jeansowa i wygodne buty. Podczas wyjazdu nie powinno również zabraknąć cieplejszego swetra i krótkich szortów. Poniższe stylówki pokazują moim subiektywnym zdaniem najlepsze połączenia ubrań z plecakiem, które sprawdzą się na wakacjach.








Co sądzicie o takim doborze ubrań na wyjazd wakacyjny czy weekendowy?  Dorzuciłybyście coś jeszcze?

Do następnego!






Komentarze

  1. Ja wiem że plecaki są w modzie, ale do mnie kompletnie nie przemawiają...może nie znalazłam po prostu takiego który by mi się naprawdę podobał...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały, poręczny plecak? Czemu nie...ale musi być naprawdę oryginalny i wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najważniejsze jest to by był bardziej elegancki, a jego wyjątkowość może przemawiać poprzez ozdobny zamek czy piękny krój. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Ładny plecak jest zawsze świetnym dodatkiem:)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam plecaczki w tym stylu!
    https://ppospolita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poluje na jakiś fajny nieduży plecak :D nie wiem jak będę z nim wyglądała bo ostatni raz nosiłam podobny w szkole ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz