Trendy wiosna lato 2018: Plastikowe ubrania i dodatki

Cześć!

Wracam do Was z kolejnym przeglądem trendów na wiosnę i lato 2018. Drugim, zaraz po metalicznym look'u,  mocnym akcentem jest plastik.

Plastikowe ubrania były już widoczne jesienią i zimą, kiedy projektanci zaproponowali nam okrycia wierzchnie z tego tworzywa.

Wiosną natomiast kreatorzy mody proponują nam niemalże całą garderobę z plastiku łącznie z dodatkami. Wystarczy spojrzeć na kolekcję domu Chanel. Plastik będziemy nosić na różne sposoby: w stylu sportowym, ale także w elegancki sposób.
To co do tej pory było niewidoczne, za sprawą transparentnych płaszczy, spodni czy butów będzie eksponowane, idealnym przykładem są tutaj Fendi, Marc Jacobs czy Toga.

Jest to niewątpliwie bardzo kontrowersyjny trend i sama jestem ciekawa czy przyjmie się na naszych ulicach. Tymczasem zapraszam na obejrzenie inspiracji z wybiegów, a później na prezentację propozycji z sieciówek.

Adam Selman

Chanel

Chanel

Chanel

Chanel

Chanel

Chanel

Chanel

Fendi

Fendi

Fendi

Fendi

Fendi

Fendi

Marc Jacobs

Marc Jacobs

Toga

Toga

Toga

Toga

Toga

Toga

Adam Selman


A oto propozycje zakupowe:



Złote szpilki dostępne tutaj
Białe szpilki dostępne tutaj

Transparentna bransoletka dostępna tutaj

Kurtka dostępna tutaj

Zegarek dostępny tutaj


Płaszcz Reserved


Torba Mohito

Torebka Pull & Bear

Do następnego!

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się ten trend! ;) koniecznie muszę mieć coś z plastiku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki z plastiku są moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem.

      Usuń
  2. Niektóre stylizacje z wybiegów naprawdę..szalone :D Chyba nie odważyłabym się tak ubrać, ale kto wie, może za jakiś czas to już będzie na porzadku dziennym na naszych ulicach haha :) A inspiracje z sieciowek niektóre świetne :) Bardzo fajny wpis :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Projektanci mają bujną wizję, jeśli chodzi o ten trend.
      Też tak uważam, że za jakiś czas np. plastikowy top będzie czymś tak oczywistym jak dzisiejsze bawełniane t-shirt'y.
      Również pozdrawiam. :-)

      Usuń
  3. Akurat ten pomysł z plastikiem tak srednio mi sie podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to trochę straszne 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Do plastikowych ubrań nie jestem przekonana , wydaje mi się, że można się w nich latem "ugotować". Aczkolwiek dodatki plastikowe jak torebki, szpilki .. JAK NAJBARDZIEJ JESTEM NA TAK <3 Posiadam z 2 torby plastikowe , bardziej plażowe niż eleganckie i jestem mega z nich zadowolona ;) Od 2 lat je mam i nic się z nimi nie dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedną plastikową torebkę i też jestem z niej bardzo zadowolona. Nawet kiedyś prezentowałam ją na blogu.

      Usuń
  6. Ja ten trend uwielbiam, choć zdaję sobie sprawę, że posiada wielu przeciwników :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie należę do zwolenników tego trendu. Chociaż myślę, że plastikowa torebka na na przykład na plażę wyglądałaby całkiem fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobała mi się transparentna bransoletka *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trend wpadł już jakiś czas temu. Ja zaczęłam od torebki, a teraz mocno myślę o bucikach. Jednak, czy się przymie na większą skalę? Ciężko stwierdzić ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy odważyłbym się zainwestować w buty, bałabym się, że mi się stopy w nich odparzą, za to torebki plastikowe bardzo mi się podobają.
      Sama też zastanawiam się nad tym, czy na naszych polskich ulicach będzie widoczny ten trend nie tylko w dodatkach.

      Usuń
  10. W czasach kiedy raczej stawiamy na redukcję plastiku, takie kolekcje wydają się dość kontrowersyjne :D Czy to może być w ogóle wygodne? Ja od samego patrzenia nie czuję się komfortowo... Co do torebek, nie wiem czy chciałabym, żeby wszystko było widać.. Jakoś nie kupuję tego trendu, ale wiem, że mamy zwolenniczki :) Są jakieś tu??

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz