Mix 2014

Kochani!

Dzisiaj mała odskocznia od propozycji trendów na dany sezon. Przeglądając moje posty zauważyłam, że bardzo dawno nie wrzucałam tutaj zdjęć gotowych stylizacji. Było to podyktowane różnymi względami: natłokiem obowiązków, awarią aparatu itp.

W moim laptopie zalega mnóstwo zdjęć z okresu działalności bloga, które nie były tutaj publikowane. Z racji tego, że na przestrzeni ostatnich czterech lat trochę eksperymentowałam z wyglądem, to da się zauważyć istotną zmianę oraz to z jakiego okresu pochodzą fotki. Dlatego też wpadłam na pomysł by pogrupować je latami i pokazać je w formie mix'a.

Na początek małe przypomnienie 2014 roku i najciekawszych zdjęć, które były tutaj publikowane oraz na sam koniec moje pierwsze własnoręcznie wykonane spodnie z dziurami. :)























Do następnego!

Komentarze

  1. Świetne foty i genialne stylizacje😍
    Też dość dawno nie robiłam żadnych zdjęć stylizacji☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mix kochana:* Jesteś taka szczuplutka:)

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję, nawet nie wiesz jaką przyjemność sprawiłaś mi tymi słowami! :)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/marynarka-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak wrócić raz na jakiś czas to wcześniejszych wspomnień :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Widać wtedy jak człowiek się zmienia. Przynajmniej ja u siebie widzę dużą zmianę w stylu ubierania się i w wyglądzie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest to jedna z pierwszych rzeczy, którą przerabiałam na blogu. Moje początki, pisałam o tym tutaj: http://anulapl.blogspot.com/2014/01/trendy-wiosna-lato-2014-kurtka-jeansowa.html

      Usuń
  6. Przefajny mix :)!!! Działo się przez te lata wiele :). Spodnie są rewelacyjne. Sama też dużo przerabiam, więc wiem jaka to frajda nosić coś swojego, wyjątkowego :).
    P.S. Serdeczne dzięki za odwiedziny u mnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz