Inspiracje: trendy 2018 idealna suknia ślubna

Witam Was w Nowym Roku!

Tegoroczne panny młode zgodnie z najnowszymi trendami powinny być romantyczne, skromne z elementami stylu boho. Króluje zwiewność i delikatność, a więc: muślin i tiul. Koronki, hafty oraz kwiatowe motywy powinny zdobić ciało panny młodej. Długie dekolty eksponować mają nasze plecy, a zwiewne rozcięcia pokazywać nogi. Wszystko ma być stylowe, eleganckie i wysublimowane. Nowością natomiast są prześwity, ale w formie długich rękawów.

Poniżej przedstawiam suknię, która najbardziej mnie zauroczyła swoją formą.
Co o niej sądzicie?



Komentarze

  1. Wygląda naprawdę zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię oryginalne sukienki wiec ta jak najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita! Elegancja w połączeniu z nowoczesnością - idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz swoją wybralam. Byla inna bo takie rozciecia to nie dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też zauroczyła, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suknia ta jest bardzo oryginalna, modelka wygląda w niej fantastycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klik dobry:)
    Prezentowana suknia przypomina moją kreację plażową z dawnych lat.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, coś innego ;) Z tego typu sukienkami się jeszcze nie spotkałam.

    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!

    Nie znam się jako facet na modzie ślubnej pań, więc się nie wypowiem.

    Oj tak, zima to taka pora roku, że mało co się chce człowiekowi.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta suknia ślubna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Suknia jest bardzo ciekawa, ale ja bym postawiła na bardziej klasyczny model :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślub mam już za sobą, 6 rocznica już nam minęła, więc temat sukien już mnie nie dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sukienka! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ze snu! <3 Cudna! :)
    Zapraszam na konkurs na naszym blogu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest na prawdę piękna ! Delikatna, prosta , a jednak wyjątkowa ! :)
    Zapraszam do siebie na nowy post : www.migliorevita.blogspot.com/2018/02/walentynkowelove-od-zaful.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lekka, odważna, kobieca, po prostu wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj mnie też bardzo zauroczyła ta sukienka, jest przepiękna... wybrałabym ją na własny ślub, ale to już mam dawno za sobą :D P.S. Masz bardzo ciekawego bloga, trochę go przejrzałam dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, sukienka jest cudowna. Dziękuję za odwiedziny u mnie, cieszę się, że się Tobie podoba mój blog. Zapraszam do częstszych odwiedzin.

      Usuń

Prześlij komentarz