Brązy

Paleta kolorystyczna brązów jest niezwykle bogata. Rzadko sięgamy po ubrania w tym właśnie kolorze. Przeważnie decydujemy się na dodatki w odcieniach czekoladowych czy chłodnego brązu. Ja sama nie darzyłam tego koloru sympatią. Zakochana w neonach, pastelach i nieśmiertelnym duecie czerni i bieli, uważałam, iż w brązie nie jest mi do twarzy. Dopiero poddanie się analizie kolorystycznej sprawiło, że przychylniej zaczęłam patrzeć na nieobecny dotąd w mojej szafie kolor brązowy. Kolor  ten doskonale współgra przede wszystkim z jesiennym typem urody – jak się okazało na analizie kolorystycznej - z moim.

Na dowód tego, że brązy potrafią prezentować się stylowo, przedstawiam trzy poniższe przykłady.

Brązowy płaszcz
Jeszcze kilka miesięcy temu uznałabym, że kupno płaszczyka w tym odcieniu to nie lada odwaga! No bo przecież z czym łączyć uf nieszczęsny płaszczyk? Brązowy płaszczyk jest „taki niepasujący do wszystkiego”. A żeby było śmieszniej kiedyś przymierzałam się do kupna płaszczyka w kolorze głębokiego fioletu. To dopiero byłoby wyzwanie stylizacyjne! :D
Tak naprawdę posiadając jesienny typ urody i decydując się na ubrania w kolorze brązowym, nie musimy rezygnować z noszenia czernin, bieli czy nawet denimu. Ważne by kolory przychylne naszemu typowi urody, zakładać na górne partie ciała, by były one blisko twarzy.
Poniższa stylizacja jest modna, stylowa i idealnie nadaje się na zbliżającą się jesień.


Brąz na głowie
Od kilku lat jestem fanką włosów w kolorze czekoladowym. Co mają takiego brązy w sobie, że tak je pokochałam? Szczerze nie mam pojęcia, ale wiem, że w dzieciństwie nie znosiłam brązowych włosów – wydawały mi się takie nijakie. :D


Brąz w klasycznym wydaniu
W całości kupuję poniższy zestaw. Nic dodać, nić ująć.



Komentarze

  1. Inspirujące zdjęcia :) uwielbiam brąz, ale do mnie nie pasuje... zdecydowanie lepiej mi w szarościach... Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic brązowego w swojej szafie, tylko dwa beżowe trencze - no ale to nie brązy - podziwiam za to na innych, świetnie wyglądasz! Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny płaszcz :)Pasuje Ci ten kolor ;)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny na żadnym zdjęciu mnie nie ma, to są podane przeze mnie inspiracje dotyczące koloru brązowego. Mam aparat zepsuty i jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, dlatego dawno już nie publikowałam tutaj swoich stylizacji. Ale miło, że Wam się podoba płaszczyk z pierwszego zdjęcia. Na podobny poluję w sh, ale jak dotąd bezskutecznie. :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz