W jasnych odcieniach niebieskiego

Od kilku sezonów zachwycamy się takimi odcieniami jak: baby blue czy serenity. Odcienie niebieskiego święcą triumfy na pokazach mody i stały się numerem jeden w stylizacjach ulicznych.
Także denim na swoje pięć minut - tego lata jeans'owe szorty pokochała każda z nas. Przykładem tego są poniższe stylizacje.

Krótkie szorty opanowały ulice do tego stopnia, że łączyłyśmy je nawet z najmodniejszym dekoltem typu carmen.


Oraz z uniwersalną klasyką: białymi koszulkami typu basic oraz skórzanymi kamizelkami.


Kolor krótkich spodenek oczywiście w kolorze jasnego jeans'u nabierał różnych form, ale przeważały szorty poszarpane z widocznymi dziurami czy przetarciami.



W mojej kapsułkowej garderobie również znalazło się miejsce dla krótkich szortów, które całkiem dobrze prezentują się z bluzeczką w zwierzęce wzory. W chłodne, sierpniowe wieczory była to oryginalna alternatywa podczas nadmorskich spacerów.



Ale nie tylko krótkie szorty skradły nasze serca. Jeansy typu boyfriend, z dziurami czy spodnie typu "mom jeans" zakładamy równie często. Oczywiście ich przeważającą kolorystyką jest jasny odcień niebieskiego.




Kolor niebieski to nie tylko jasne jeansy czy szorty, ale również koszule w kratę występujące w tej barwie.

Oraz typowe, denim'owe koszule.


Jeśli chodzi o dziury w jeans'ach to ich wielkość, forma i kształt ewoluuje od paru sezonów: kochamy spodnie z małymi rozcięciami, ale także wielkimi dziurami. Takie spodnie łączymy dosłownie ze wszystkim: trampkami, a nawet wyjściowymi butami, które wcześniej były zarezerwowane tylko dla eleganckich sukienek.





Dawniej moja garderoba składała się głównie tylko z ubrań w kolorze jasnego błękitu. Uwielbiałam jasne jeansy, błękitne sweterki czy pastelowe dodatki w tym odcieniu. Do tego stopnia byłam zachwycona kolorem niebieskim, że kupowałam wszystko w tej barwie.
Nawet zakochałam się w niebieskiej róży, którą kiedyś zobaczyłam w kwiaciarni. Bukiet niebieskich róż jest niezwykle oryginalny.


Z czasem miłość do słodkiego, pastelowego błękitu została zastąpiona innymi barwami, ale do dnia dzisiejszego uważam, że jest to odpowiedni kolor dla maluszków - dodaje im uroku i sprawia, że są jeszcze bardziej słodkie. :)

Do następnego!

Komentarze