Bielizna w kolorze metalicznego srebra

Moja fascynacja kolorami metalicznymi nadal trwa, a dokładnie odcieniem metalicznego srebra. Jakiś czas temu prezentowałam obuwie w tym kolorze, natomiast dziś mały przegląd bielizny. Zaprezentuję Wam przykłady przeróżnych majtek, szortów oraz przepiękny komplet.
Element garderoby w tym kolorze może posłużyć jako prezent dla naszej naprawdę dobrej przyjaciółki, którą bardzo dobrze znamy i wiemy, że doceni taki dar. Bielizna w kolorze srebra może być również prezentem dla nas samych. Czasami warto sprawiać sobie (a może i nie tylko sobie ;)) małe przyjemności.

Na początek wspomniany komplet:

intymna.pl
Jest to propozycja bardzo elegancka, zmysłowa i kobieca. Taka bielizna założona nawet pod zwykły sweter i klasyczne jeansy sprawi, że podświadomie będziemy się czuły jak seksowne, pewne swoich wdzięków kobiety.

Kolejne dwie propozycje to również połączenie elegancji, zmysłowości i klasy. Poniżej przedstawiam Wam majtki zawierające w swoim kolorze srebrne, metaliczne akcenty:

stringi

figi


Jestem ciekawa czy Wy również przywiązujecie wagę do tego co nosicie pod ubraniem i czy poświęcacie więcej czasu na przemyślany zakup tej części garderoby.

Do następnego! :)

Komentarze

  1. fajnie jak majtki pasują do stanika, ale ja czasem mam tak, że góra i doł sie nie kompletuje wiec klasyczne kolory typu czerń i biel wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie też tak jest. :) Czasami jest tak, że majtki mi się spodobają, a stanik już niekoniecznie lub odwrotnie, wtedy nie kupuję całego zestawu. :)

      Usuń
  2. Trzecia propozycja najbardziej mi sie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ciekawe propozycje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. drga propozycja mi się bardzo podoba.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiem bielizna w tym kolorze bardzo do mnie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe, jednak mysle ze wtedy wyglądałabym w ogóle bardzo blado...:)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bielizna z drugiego zdjęcia jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz