Kurtka i torebka z kożuszkiem (N21 jesień/zima 2015/16)

Cześć! :)

Projektanci na sezon jesienny i zimowy zaproponowali nam kilka ciekawych okryć wierzchnich. Ja zawsze staram się znaleźć dla siebie takie trendy, które nie są powtórką z poprzednich sezonów, lecz są nowym must have. Przeglądając pokazy natknęłam się na kurtki i płaszczyki z kożuszkiem. Ich różnorodne wersje zaproponowały nam takie domy mody jak Fendi czy Max Mara.

Fendi

Fendi

Max Mara

Max Mara

N21

Nicholas K.
Roberto Cavalli

Wprowadzając swoją minimalistyczną "kapsułkową garderobę", ograniczyłam się tylko do dwóch okryć wierzchnich na sezon przejściowy i dwóch okryć wierzchnich na sezon zimowy. Wśród tych wybranych są to: beżowa klasyczna ramoneska, puchowa kamizelka z wielkim kapturem, beżowa puchowa kurtka również z wielkim futrzastym kapturem i szary płaszcz w militarnym stylu.
Niestety ostatnio musiałam wymienić dwa elementy z wyżej wymienionej garderoby. Bardzo często nosiłam razem w duecie ramoneskę i małą torebeczkę na sznurowanym paseczku w stylu listonoszki. Mogliście to zobaczyć w ostatnich połączeniach, które wrzuciłam jakiś czas temu na bloga. Niestety ramoneska wytarła się od paska i zaczęła odchodzić w niektórych miejscach eko skóra. Nieładnie to wygląda, dlatego też kurtka nie nadaje się już do noszenia. Natomiast przy listonoszce urwało mi się zapięcie na zatrzask. Już na ostatnio wrzuconych zdjęciach widać, że trochę ono odstawało.
Zarówno zamiennik ramoneski i torebki posiada w sobie elementy kożuszka.
Kurtka zaprezentowana na poniższym zdjęciu została kupiona w sh i jest bardzo cieplutka. W połączeniu z moją kamizelką z C&A może mi posłużyć nawet w chłodniejsze dni, gdy temperatura rankiem spada w granicach zeru stopni.

Ramoneska -> kurtka z kożuszkiem

3
3'

Torebka natomiast jest ze mną już czwarty rok i pochodzi ze sklepu Deichmann. Co roku wyciągam ją wczesną jesienią i jest ze mną aż do późnej wiosny, gdy już nie wypada chodzić z taką zimową jej wersją. Tak naprawdę jest w stanie niemalże nienaruszonym - chyba pierwszy w życiu mój tak solidny zakup. :)

Torebka listonoszka na sznureczku -> torebka z kożuszkiem

31
31'






Na koniec prezentuję Wam bardzo fajny pokaz N21, w którym możecie zobaczyć inne propozycje okryć wierzchnich, poza prezentowaną wyżej kurtką z kożuszkiem. Ja jestem zakochana w płaszczyku w kwiatki - jest taki śliczny! Ciekawa jest również ołówkowa spódnica w kolorowy print.
Warto obejrzeć całą kolekcję. Wspomnę tutaj również, że muzyka w tle jest niesamowita. Rzadko oglądając pokazy mam włączony głos, ponieważ podkład muzyczny, który słychać podczas odbywającego się pokazu, nigdy do mnie nie przemawia (wyjątkiem są pokazy Victoria's Secret). Zauważyłam ostatnio, że zaczyna się to zmieniać. Oczywiście za sprawą niesamowitych utworów muzycznych. :)



Do następnego! :)

Komentarze