Stylizacja na niedzielny spacer

Witajcie!

dziś przedstawiam pierwszą stylizację z mojej "kapsułkowej garderoby". :)

Piękna, ciepła i słoneczna niedziela była idealna do tego by spędzić ją poza domem.
Form spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu jest wiele.
Ja akurat uwielbiam spacerować. Dlatego też był spacer przed obiadem pięknymi alejkami z bajecznie kolorowymi widokami na jesienne drzewa i łąki, potem obiad na mieście i ponownie spacer starym miastem  wśród urokliwych kamieniczek.

Musiało wiec być wygodnie i niezobowiązująco.

Jeśli tylko mogę i jest ku temu okazja to wskakuję w krótkie szorty. Tak też było tego dnia. Postanowiłam połączyć szare krótkie jeansy z popielatą tuniką. Do tego czarna mała torebeczka na długim pasku (spokojnie sprawdziłby się tutaj również plecak, ze względu na główną kolorystykę całego stroju). Na ramiona beżowa ramoneska i do tego brązowe buty z CCC, które nieraz już się tutaj pojawiały.

20

26

31

3











Jak już pisałam w poprzednich postach, moją "kapsułkową garderobę" zaczęłam nosić wcześniej, zanim zdecydowałam się nią pochwalić na blogu. Długo też zastanawiałam się jakie uniwersalne dodatki w postaci biżuterii nosić na co dzień, by nie musieć się rano zastanawiać, które kolczyki czy też bransoletki pasują do danego stroju. Przez ten czas nosiłam wszystko to co stosunkowo całkiem niedawno dostałam w prezencie. Kiedyś już wspominałam, że od dłuższego czasu nie kupuję biżuterii bo ją zwyczajnie dostaję na różne okazje. Dlatego też przez ostatnie kilka miesięcy nazbierało się parę nowości (poza kolczykami, które liczą sobie już spory kawał czasu). Ani się nie spostrzegłam jak okazało się, że ten mój zestaw biżuterii w komplecie lub też w pojedynczych elementach, pasuje idealnie do wszystkiego co założę z mojej magicznej 33. :)
Dlatego też temat biżuterii na co dzień uważam za zamknięty. Czasami tylko dorzucam inną bransoletkę do sukienki w ciemne paski z długim rękawem, bo mi akurat idealnie do tego pasuje. Zresztą wkrótce same zobaczycie. A jak na razie poniżej wspomniana biżuteria.


Do następnego!

Komentarze

  1. Podoba mi się kurteczka, ma bardzo fajny kolor i jest uniwersalna bo pasuje do wszystkiego :)
    Bardzo ładny zegarek

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty fajne,a le ja bym je zostawila na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w szortach biegam cały rok, nawet zimą bo są wygodniejsze niż minispódniczki i niestraszny im wiatr i niepogoda. :)

      Usuń

Prześlij komentarz