Kapsułowa garderoba zima 2021/2022: jeansowa spódniczka + sweter w romby

W grudniu przedstawiałam Wam połączenia bluzki i żakietu z mojej kapsułowej garderoby, teraz czas na swetry i bluzy. 

Winter capsule wardrobe 2021/2022

Właśnie z początkiem nowego roku lubię wkładać na siebie, jasne, czasami nawet pastelowe kolory. Dlatego też na początek połączenie żółtego swetra w romby z moją minispódniczką. 

Winter's Jumper


Sweter w romby stał się moim numerem jednej od momentu, gdy zaczęła panować moda na tego typu sweterki, czyli od jakichś trzech lat. Wróciłam wtedy do niego ponownie, dlatego też bardzo się cieszę, że moja garderoba jest nadal dość spora i mogę sobie w niej znajdywać właśnie takie skarby.

Capsule wardrobe winter 2021/2022

Zarówno sylwester, jak i początek roku przywitały nas temperaturami na plusie. Przynajmniej u mnie tak jest. Dlatego mogę połączyć krótką spódniczkę z kurtką bez obawy, że zmarznę. A jaka jest u Was pogodą?

Capsule wardrobe winter 2021/2022

Trend alert: sweter w romby

Do następnego!

Komentarze

  1. No i ekstra stylizacja. Miłego wieczoru ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek w romby jest super. Jesteś szczuplutka, więc dobrze Ci w jasnych kolorach.
    Bardzo lubię dekolty w serek. Ostatnio kupiłam sobie nawet sweter w ciemnozielonym kolorze,ale uświadomiłas mi, że powinnam pomyśleć o koszuli lub thishercie pod spód, o tej porze roku- wskazane.
    Wszystkiego co najlepszgo w Nowym Roku. Zdrowia,radości, pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 O fajnie, bardzo lubię kolor ciemnej zieleni. Mój sweterek ma wszyty taki kołnierz, ale faktycznie koszula pod dekolt w serek nadaje się idealnie.

      Usuń
  3. Ja uwielbiam pastelowe kolory. Jestem w nich zakochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię pastele, ale wyglądam w nich fatalnie. :(

      Usuń
  4. Fajne połączenie, podoba mi się sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zimą (także na początku roku:)) unikam pasteli.
    Twoja stylizacja mi sie bardzo podoba :)
    Kurtka jest rewelacyjna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, sweterek pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie i gustownie:) podoba mi się wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny ten żółty sweter 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle zaskakujesz swoimi stylizacjami. Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się bardzo Twoje stylizacje oraz to, że stawiasz na minimalizm. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! Pięknie wyglądasz :D No i te nogi to są stworzone do mini spódniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten sweterek jest świetny, a pastele o tej porze roku to fajny pomysł - dają nadzieję na wiosnę:)
    Szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia i radości!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, też tak uważam. :) Bardzo dziękuję, oby życzenia się spełniły. :)

      Usuń
  14. Bardzo ładny jest ten sweterek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zestawienie barw. Podoba mi się, choć romby do mnie nie przemawiają. Jeśli lubisz spódnice to możesz kupić ocieplane rajstopy. Gdy będą mrozy spokojnie można w takich chodzić i jest super. Mam takie i sobie chwalę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej moim ulubionym wzorem również nie są, ale zeszłej jesieni były hitem i można było je spotkać w każdej sieciówce.

      Usuń
    2. Ups.. to mnie chyba to ominęło ;) albo tam gdzie mieszkam to jakieś inne gusta mają. Ale ostatnio robię bardzo mało zakupów ''ciuchowych'', staram się podobnie jak Ty ograniczać ilość odzieży.

      Usuń
    3. Spoko. Trendy się tak szybko zmieniają i jest ich tyle, że mogłaś nawet nie zwrócić uwagi na ten wzór. Fajnie. Cieszę się, że nie jestem sama w takim postanowieniu. U mnie leci już drugi rok bez zakupów. :)

      Usuń

Prześlij komentarz