#outfit 5 - wiosna 2021 (sukienka na wesele)

Dzisiejszym wpisem chciałam Wam pokazać, że na wiele okazji możemy znaleźć ubranie w... swojej szafie! Sukienka trafiła do mnie w 2018 roku, gdy był to dla mnie rok wielu wesel i poprawin. Sandały dołączyły rok później, gdy poprzednie dwie pary butów weselnych się nie spisały i otarły mi stopy. Są to najwygodniejsze buty, jakie posiadam i idealnie nadają się na całonocne zabawy. Nogi bolą wtedy tylko i wyłącznie od tańczenia, a nie od niewygodnych butów.

sukienka na wesele

Mam na sobie:

Sandały: Geox dla eobuwie.com.pl - 2019 rok

Sukienka: Vubu - 2018 rok

Powyższy set był stylizacja wykorzystaną na weselu mojego brata, na początku czerwca. Jest to zdjęcie z przymiarki sukni dla kosmetyczki i fryzjerki. Tych weselnych niestety nie mam, by pokazać Wam cały look, ale na pewno z czasem i zobaczycie marynarkę, jaką wtedy miałam do sukienki, i torebkę również. Zdradzę Wam tylko, że to też nie były nowe rzeczy.  Kolczyki, które miałam w tym dniu na sobie, widzieliście już w tym poście.

Do następnego!


Komentarze

  1. Prześliczna sukienka i sandały! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przyjaciółka zamówiła na ślub swojej siostry niemalże identyczną sukienkę. Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z Toba buty marki Geox sa naprawde wygodne .Sukienka bosko prezentuje sie na Tobie!Jedyne co bym zmienila to przyciemnila troche wlosy aby nie zlewaly sie z kolorem kreacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, wygodniejszych nie miałam na sobie. Dziękuję. :* Włosy jednak przefarbowałam szamponem koloryzującym na ciemny blond, by był ładny kontrast.

      Usuń
  4. Bardzo ładna sukienka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka, w sam raz na ważne uroczystości i imprezy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż już myślę jak ją "ograć" latem do denimowej kurtki, by niepotrzebnie nie leżała w szafie.

      Usuń
  6. Pięknie Ci w czerwieni. Sukienka rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz