Balmain - Spring / Summer 2016 Full Fashion Show ᴴᴰ

Witajcie!
Zapewne na wielu blogach w niedługim czasie pojawi się fotorelacja z najnowszej kolekcji Balmain dla H&M.
Na mnie też robi wrażenie, ale nie chcę pisać o czymś, o czym już rozpisują się osoby działające w branży modowej. Wszędzie pojawiają się wpisy i nagłówki o kolekcji, której propozycje dla szwedzkiej siecióki H&M znalazły się już w internecie.
Ja swój dzisiejszy post poświęcę również domowi mody Balmain, lecz napiszę o najnowszej kolekcji na przyszły wiosenno - letni sezon.
Tak naprawdę zwróciłam uwagę na trzy główne trendy: fryzury, kolczyki oraz buty. Jest to pierwsza kolekcja, w której większe wrażenie zrobiły na mnie dodatki niż same kreacje.
Co jest zachwycającego we wspomnianych fryzurach? Przecież gładko zaczesane włosy spięte na czubku głowy w koński ogon nieraz pojawiały się na przeróżnych pokazach. Sama nie potrafię znaleźć odpowiedzi na to pytanie, ale może całościowy wykreowany w tym pokazie wizerunek kobiety, sprawia, że tak ona mnie zachwyca. W połączeniu z długimi kolczykami i koli w stylu Kleopatry mamy obraz pewnej siebie wojowniczki twardo stąpającej po ziemi.









A w czym ona stąpa? Moje drogie! Zżera mnie zazdrość zupełnie, gdy widzę prezentowane buciki na nogach modelek!!! Takie cudne sandałki wykonane z zamszu, w przepięknych kolorkach, oj zakochałam się w nich...










Jeśli dodamy do tego cudowną twórczość Michael'a Jackson'a (uwielbiam go!!!) to otrzymamy całkiem fajną prezentację kolekcji na przyszłoroczny sezon.



Do następnego! :)

Komentarze

  1. Fajna kompilacja, bardzo spodobały mi się buty, dodatki the best!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna kolekcja !:) kolory mi się podobają.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje buty sa mega :-)
    Ja niestety mogę tylko pomarzyć o takich.
    Niestety wzrost mi nie pozwala na takie obcasy co nie zmienia tego ze bardzo mi sie podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę super, bardzo mi się wszystko podoba !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz