Trendy wiosna lato 2024: metaliczny błysk

Mam wrażenie, że moda na srebro i złoto trzyma się bardzo mocno od dekady. Już po kilku latach prowadzenia bloga, pisałam o tym trendzie. Na tegoroczną wiosnę i lato motywy srebra i złota przeplatają się naprzemiennie. Po ten trent sięgnęłam kilka lat temu, kupując kilka ubrań w kolorze złotym, czy srebrnym. Mam je do dzisiaj i chętnie wynoszę w nadchodzącym sezonie, ale gdybym miała obecnie kupić coś ponownie w tym kolorze, to raczej bym odpuściła z obawy, że nie znajdę nic z dobrym składem. Moje ciało tak przyzwyczaiło się do naturalnych tkanin, że sweter akrylowy niesamowicie mnie gryzie! Więc niestety nie jest to trend dla mnie. A czy Wy w przypadku kupna ubrań zwracacie uwagę na skład? W obecnych czasach myślałam, że robi tak bardzo dużo osób, ale ostatnio dość mocno się zdziwiłam, gdy okazało się, że niektórzy nie przywiązują do tego wagi. 


Ralph Lauren ss 2024
1. Tak metaliczny trend przedstawia dom mody Ralp Lauren na najbliższy sezon (Źródło: vogue.com)


Metalic trend
2. A tak ten trend prezentuje się w modzie ulicznej (Źródło: Pinterest.com)


Do następnego!

Komentarze

  1. Fajnie to wygląda, kiedyś pamiętam też tak się nosiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoto i srebro często wracają, więc tak, kiedyś też tak się nosiło.

      Usuń
  2. Czyli wraca trend na rybę. :) W sumie świecenie się takie nie jest złe.

    Wyrzucanie jedzenia to jedna wielka masakra. Można (tak jak u nas) mięso z zupy dać na przykład dla piesków znajomym, zamiast wyrzucania. Bo nie za każdym razem ma się ochotę na mięso w sosie chrzanowym na przykład. A starsi ludzie to chyba niemal wszyscy tak mają. W mięsnym zawsze jest x dekagramów wędlinki takiej, takiej i jeszcze innej. Jak potem są to w stanie zjeść to nie wiem. Mi po dwóch dniach zwykle odechciewa się wędliny.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No można się świecić, a co! Wyrzucanie jedzenia to temat rzeka. W mięsnym zakupy można zrobić większe, zapasy zamrozić i nic złego się nie stanie, tylko trzeba mieć trochę rozsądku w głowie, by nie marnować. Tyle i aż tyle. :)

      Usuń
  3. Ja nie lubię złota. Zdecydowanie preferuję srebrne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyglądają stroje z takimi metalicznymi elementami 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe trendy . Super materiał

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie skład ubrań najważniejszy, akrylowych swetrów nie lubię, a jedyna opcja, gdzie dopuszczam sztuczności, to spódnica z ekoskóry. Trend metaliczny podoba mi się na kimś, jeśli chodzi o mnie, to mam metaliczną sukienkę na sylwestra itd., ale to chyba jedyna rzecz, którą mogę ubrać w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwracam uwagę na skład, jest to moje pierwsze kryterium przy wyborze ubrania. Jeśli chodzi o ekoskórę i skórę prawdziwą tutaj nadal mam dylemat: z jednej strony eko nie krzywdzi bezpośrednio zwierząt, ale działa na środowisko, a to już łańcuch przyczynowo - skutkowy. z drugiej strony prawdziwa skóra... Metaliczny trend jest oparty głównie na poliestrze. Co prawda trafiłam na spódniczkę posiadającą w składzie 70% wiskozy, ale biorąc pod uwagę jej cenę, zastanawiałabym się skąd ta wiskoza została pozyskana... Sama mam jeszcze klika ubrań w metalicznych kolorach, lubię je i noszę, ale myślę, że drugi raz już po takie bym nie sięgnęła.

      Usuń
  7. Srebro i złoto zawsze dobrze jest posiadać czy to w formie biżuterii czy też ubrań :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o biżuterię to się zgodzę, natomiast z ubraniami nie każdemu może być po drodze, ale miło, że podzieliłaś się swoim zdaniem. :)

      Usuń

Prześlij komentarz