Sweter we wzory na kilka sposobów: sposób III - z białymi spodniami

Cześć!

Chciałabym Wam pokazać dzisiaj połączenie żółtego swetra z białymi spodniami. Wiem, że pogoda jest nie bardzo na biel, dlatego ratuję się czarnymi, klasycznymi kozakami, by ich nie zachlapać od doły. Pewnie na wiosnę, z białymi butami, takie połączenie będzie o wiele lepsze, ale jeszcze nie ta pora roku. 

Żółty sweter na kilka sposobów
1. Wyszło trochę jakbym miała zaraz iść i jeździć konno, ale w pochmurną pogodę ciężko jest wystylizować białe spodnie.

Dodając do tego czarną torebkę, wszystko możemy zamknąć kolorystycznie.

Kapsułowa garderoba kolory
2. Połączenie bazowych kolorów (czerń i biel) ładnie tonuje nam dość wyrazisty sweter. 


Torebka powyżej daje wiele możliwości stylizacyjnych, często noszę ją również w poniższy sposób.

Czarna torebka na kilka sposobów
3. Bardzo lubię torebki, które dają wiele połączeń stylizacyjnych.


Oczywiście całość mogłabym przykryć czarnym płaszczem, ale chciałam wypróbować też inne połączenia z ubraniami, z mojej szafy. Padło ponownie na kurtkę, jak przy połączeniu pierwszym.

Białe spodnie w kapsułowej garderobie
4. Pewnie tak bardzo modna w tym sezonie kurtka biker pasowałaby  w tym połączeniu, ale obecnie mam low buy challenge i noszę tylko to, co posiadam aktualnie w szafie.


Jeśli mamy kolorowe ubrania, to możemy je zamknąć kolorystyczną klamrą w postaci jednego koloru. Fason i wielkość dodatków może być dowolna, ważne, by domykały całość.

5. Właśnie dlatego w mojej szafie jest najwięcej czarnych butów i torebek. Mogę je miksować dowolnie.


Mam na sobie:
Klasyczne kozaki: Jenny Fairy dla CCC - 2018 rok,
Białe, materiałowe spodnie: H&M - 2018 rok,
Sweterek: wymiana ubrań - 2013/2014 rok,
Złoty łańcuszek: prezent - 1995 rok,
Zawieszka: z szafy mojej mamy (prezent) - 2000/2001 rok,
Kurtka: wymiana ubrań (C&A) - 2015 rok,
Szalik: lokalny sklep - 2010 rok,
Rękawiczki: lokalny sklep - 2011 rok,
Czarna torebka na pasku: Pepco - 2018 rok,
Duża czarna torebka: Jenny Fairy dla CCC - 2016 rok.

Do następnego!



Komentarze

  1. Rzeczywiście takie zestawienie tonuje ten wyrazisty kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taką chlapę jaka aktualnie jest za oknem, to taka ochrona białych spodni jest jak najbardziej wskazana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sweterek ma swój unikatowy urok , fajny kolor a do tego bardzo ciekawy wzorek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię białe spodnie :) Super zestawienie, bardzo podoba mi się ten sweterek :)
    Świetny, bardzo inspirujący wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie pasuje żółty sweter do białych spodni 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię białe spodnie ! Z brązową kurtką wyglądają świetnie ! Sweterek też mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy moich zdolnościach nawet czarne kozaki by nie pomogły ;) Na bank ktoś by mnie zachlapał, tym bardziej że mieszkam przy gruntowej ulicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne połączenie . Śliczny sweterek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz