Philipp Plein Spring Summer 2024

 Cześć!

Dzisiaj w ramach inspiracji w modzie damskiej, wrzucam pokaz na wiosnę i lato obecnego roku. Warto zwrócić uwagę na sukienki, które bardzo fajnie sprawdzą się na wszystkich przyjęciach w cieplejszych i upalnych miesiącach. Na uwagę zasługują również komplety w stonowanych kolorach. Sama ostatnio mam je zapisane na mojej wishlist. Jeśli będzie ku temu okazja, to chętnie się w podobne zaopatrzę. Zresztą kremowe/białe połączenie swetra i spódniczki znalazłam ostatnio w Mohito, więc widać, że sieciówki dość mocno inspirują się pokazami!



Przyjemnego oglądania i do następnego!

Komentarze

  1. Ja jestem uzależniona od noszenia sukienek więc chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ja mam ich trochę, ale różnie z ich noszeniem. :)

      Usuń

Prześlij komentarz