Peach fuzz w akcesoriach do domu

 Cześć!

Pisałam Wam ostatnio o wyborze najmodniejszego koloru przez instytut Pantone - klik. Dzisiaj chciałabym jeszcze powrócić do tematu związanego z tym kolorem, by skupić się na wystroju wnętrz. Taki pastelowy, delikatny odcień brzoskwini przede wszystkim kojarzy mi się z minimalistycznym wystrojem sypialni. Myślę, że w pozostałych częściach domu, kolor ten wyglądałby zbyt cukierkowo. No, ale to jest moje zdanie, a wiadomo, że Wy możecie mieć inne. :)

Peach fuzz Inspiration at Home
1. Zara cudownie wpisała się w moją wizję minimalistycznej, brzoskwiniowej sypialni i ma w swojej ofercie bawełniany, satynowy komplet pościeli. Zdecydowanie jestem na tak!


Jeśli chodzi o kuchnię, czy jadalnię (chociaż teraz bardziej powinnam napisać aneks kuchenny z salonem), to pomarańcz widziałabym tylko w akcesoriach, jak tutaj, poniżej:

Peach fuzz w dodatkach do kuchni
2. Lubię takie elegancki garnki, czy rondelki. Ikea daje możliwość skompletowania sobie takiego zestawu. Ja co prawda akurat nie wybrałabym tych modeli, ze względu na to, że obecnie nie potrzebuję nic nowego do kuchni i zastanawiałabym się nad bardzo skrajnymi opiniami, ale jeśli którejś z Was wpadły one w oko, to oczywiście są dostępne.


Peach fuzz w dodatkach
3. Na koniec kilka minimalistycznych drobiazgów: poduszka H&M, jest dostępna również w kratkę, ceramiczny kubek w stylu skandynawskimzestaw do przygotowania herbaty



Do następnego!

Komentarze

  1. W Ikei można znaleźć sporo fajnych i stylowych dodatków do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Chociaż ja w ogóle dawno nic nie kupowałam z dodatków.

      Usuń
  2. Fajne inspiracje :) lubię wnętrza w kolorach ziemi, ewentualnie z kilkoma bardziej wyrazistymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyraziste dodatki potrafią ożywić i odmienić pomieszczenie.

      Usuń

Prześlij komentarz