OOTD42: domowy outfit

 Dzień dobry! :)

Ostatnio moje posty, to były inspiracje dotyczące nadchodzących trendów. Dziś dla odmiany, chciałam wrócić do outfitów na blogu. Jak zima, to muszą być ciepłe skarpetki, do tego baza: jeansy i longsleeve (którego co prawda nie widać, ale właśnie zimą bez niego nie wyobrażam sobie funkcjonowania). Natomiast bluzka pojawiła się w kategorii próbnej. Dlaczego? Ponieważ pochodzi z drugiej ręki, z wymiany ubrań i nie jest zupełnie mój styl, więc chciałam zrobić próbne zdjęcia, by zobaczyć, czy jednak ją zostawić, czy przekazać dalej. Czy Wy również sprawdzacie ubranie, czy do Was pasuje, robiąc sobie zdjęcia próbne? Dla mnie jest to jedna z lepszych form sprawdzenia, czy dane ubranie do mnie pasuje. 

OOTD zimowy outfit domowy
1. Jeansy często mam na sobie podczas pracy zdalnej i nieformalnych spotkań on-line.

Outfit domowy zima 2024
2. W domu lubię sobie pochodzić boso, dlatego najlepiej w domu sprawdzają mi się mięciutkie skarpetki.


Mam na sobie:

Skarpetki: vintage z mojej szafy - lata 2012 - 2013,

Jeansy: wymiana ubrań - 2013 rok,

Longsleeve: Auchan - 2019 rok,

Bluzka: wymiana ubrań - 2023 rok,

Bransoletka: prezent - 2011 rok,

Kolczyki: prezent - lata 2008-2009.

Do następnego!

Komentarze

  1. Fajna, casualowa stylizacja. Ja akurat w zaciszu czterech kątów, przy pracy zdalnej, stawiam zazwyczaj na legginsy lub dresy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z tymi legginsami, czy dresami tak różnie. Jak mam rozmowę on-line, to jednak są jeansy, ewentualnie spódniczka.

      Usuń
  2. Jeansy są dobre na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prawie. :) Chociaż trzeba przyznać, że trochę rozleniwiają i ja sięgam po nie zdecydowanie za często! :)

      Usuń

Prześlij komentarz