Inspiracje na nadchodzącą wiosnę

 Cześć,

wiem, że jest środek stycznia i za oknem mroźna zima, ale chciałam Wam zaprezentować kilka inspiracji na cieplejsze miesiące. Kierowałam się zasadą świeżości, lekkości i jasnej tonacji, bo właśnie z takimi kolorami kojarzy mi się wiosna. 

Miłego oglądania i do następnego!

Inspiracje na wiosnę 2024
1. Uwielbiam sweterki w takich jasnych odcieniach, są idealne na chłodną wiosnę. (Źródło: pinterest.com)

Outfit na wiosnę 2024
2. Klasyka: jeansy, biała koszula i czarna torebka. Taka baza prosi się o płaszcz w pięknym, wiosennym kolorze. (Źródło: Pinterest.com)

Wiosenna propozycja na uroczystość rodzinną
3. Ciekawa propozycja na wiosenne przyjęcie weselne. Lubię takie total looki. (Żródło: Pinterest.com)

Wiosenny outfit na co dzień
4. OOTD w takim połączeniu? Jestem na tak! (Źródło: Pinterest.com)

Sukienki na wiosenne przyjęcia
5. Na koniec jeszcze dwie propozycje na wiosenne, oficjalne przyjęcia / wesela. Elegancko i klasycznie. (Źródło: Pinterest.com)


Komentarze

  1. Dżinsy, płaszcz i jasna koszulowa bluzka - super zestawienie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, już nie mogę się doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolorystyka i dla młodych i dla starszych. Lubię zwiewne spódnice w połączeniu ze swetrami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie faktycznie, jest to kolor bardzo uniwersalny i odpowiedni dla każdego wieku (chociaż w przypadku kolorów, nigdy ich w ten sposób nie rozpatrywałam). Zwiewna spódnica i sweter, to połączenie, które często służy mi za inspiracje, ale obecnie "zbieram się" na odwagę, by się tak nosić. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz