Inspiracje: bow stacking, czyli kokardy

Bow stacking
1. Źródło: Pinterest

Komentarze

  1. Ładnie to wygląda, ale zaraz pomyślałam o mojej wnuczce. Ona każe mojej córce usuwać nawet najmniejsze kokardki( nawet te przy majtkach)
    Nie było Cię tu jakiś czas.
    Dobrego 2024 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ojej, nie wiem w jakim wieku masz wnuczkę, ale ja w dzieciństwie uwielbiałam kokardki i wstążki, a strój im bardziej dziewczęcy, tym lepiej. Tak, to prawda, planowana operacja (ale z bardzo szybkim terminem jej realizacji) oraz długa rekonwalescencja nie pozwoliły mi kontynuować moich pasji w poprzednim roku, ale już wracam na stare tory. Jej, jak ja się za Wami wszystkimi stęskniłam! :) Bardzo dziękuję, dla Ciebie również niech to będzie dobry rok! <3

      Usuń

Prześlij komentarz