Hit 2023 roku: srebro

O tym, że projektanci zaproponowali nam ubrania z poliestru, pisałam przy okazji tego wpisu. Jak pokazał czas, nie myliłam się. Zwłaszcza w sezonie świąt, sieciówki zalały nas ubraniami poliestrowymi i akrylowymi w kolorze srebra. 

Trend alert: silver pants
1. Żródło: Pinterest.pl

Srebrne spodnie z powyższego zdjęcia mnie też się podobają, ale przeszukałam cały Internet w poszukiwaniu takich, które byłyby wykonane z przyjaznych materiałów i niestety nie znalazłam. Oczywiście zakup spodni w kolorze srebra sobie odpuściłam, po pierwsze właśnie ze względu na skład, po drugie ze względu na to, że zdaję sobie sprawę z tego, że jest to sezonowy, krótkotrwały trend, a nie klasyczny element garderoby. A jak to jest z Wami? Ulegacie takiej chwilowej modzie?

Do następnego!

Komentarze

  1. Fajnie to wygląda. Nawet mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też, tylko szkoda, że takich spodni z dobrym składem nie ma... :(

      Usuń
  2. nie wiem czy bym się odważyła na założenie takich spodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich spodniach nie da się zniknąć w tłumie, więc faktycznie, jest to trend dla odważnych.

      Usuń
  3. Ja nie ulegam chwilowej modzie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz