Baza w kapsułowej garderobie

Cześć!

Przy okazji poprzedniego wpisu, wspominałam Wam o bazie w kapsułowej garderobie. Jeśli chodzi o mnie, to na przestrzeni ostatnich lat, mogę wyszczególnić dwa elementy, po które sięgam bardzo często (od trzech lat nieustannie). Są to:

  • jasne jeasny,
  • biała bluzka w czarne paski.
Takie połączenie sprawdza mi się super w codziennym życiu i gdybym mogła, to chodziłabym tak wszędzie. Tym razem, by trochę urozmaicić moje stylizacje (ha, ha😂) zawieszka w kształcie serduszka, zamiast minimalistycznych pierścionków.

Minimalistyczna garderoba
1. Jestem ciekawa, czy nadejdzie dzień, w którym znudzą mi się paski i jeansy w takim odcieniu?


Mam na sobie:

Jeansy: wymiana ubrań - 2013rok,

Bluzka w paski: Biedronka - 2016 rok,

Wisiorek serduszko: wymiana biżuterią - 2023 rok.


Do następnego!

Komentarze

  1. Ta bluzka w paski jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją bardzo lubię i w ogóle paski w takim subtelnym wydaniu.

      Usuń
  2. Takie zestawienie zawsze będzie na topie :) Sama bardzo lubię to połączenie i często stosuję :) Wygląda mega! Świetny, inspirujący wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się. Wiem, że dużo z nas wybiera takie połączenia na co dzień, ale są one tak proste i klasyczne, a przy tym, jak zauważyłaś, świetnie wyglądają.

      Usuń

Prześlij komentarz