#outfit 35: denim total look

Kocham jeans. Spokojnie mogę doliczyć się w swojej szafie dziesięciu par spodni z tego materiału. Mam też jeansową spódniczkę, szorty i kurtkę. W całej tej kolekcji brakuje mi tylko jeansowej sukienki i koszuli, ale nie przeszkadza mi to tworzyć total looków z wykorzystaniem tego materiału. Zresztą total looki to jest to, co kocham najbardziej w stylizacjach. Są najbardziej bezpieczne dla każdej sylwetki, poza tym potrafią być bardzo efektowne. 

How to wear denim total look?

Ze względu na to, że lato zrobiło sobie urlop, a pogoda nie może zdecydować się czy aktualnie jest wiosną, a może jesienią, trzeba było pomyśleć o czymś praktyczniejszym na dzisiejszą mżawkę za oknem. Jest to też fajny look, na poranny przejazd do pracy, gdy trzeba coś na siebie zarzucić i jest dość chłodno.

How to wear jeans total look?

Mam na sobie:

Sandały: Jenny Fairy dla CCC - 2018 rok,

Jeansy: Reserved - 2018 rok,

Jenasowa kurtka: Noisy May dla Zalando - 2018 rok,

Naszyjnik: prezent - 2015 rok,

Pierścionek: prezent - 2013/2014 rok,

Bransoletki: prezent - 2015 rok.

Do następnego!

Komentarze

  1. Bardzo ładne sandały. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Bardzo ciekawy i twarzowy wzór kurtki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ją kupowałam cztery lata temu, to zależało mi na tym, by była właśnie w takim kolorze i z detalami w kolorze złota. :)

      Usuń
  3. Zastanawiam się, czy mam coś z jeansu w szafie. No i jest jedna para spodni i spódnica. Ale jakoś wraz z początkiem lata, lądują na samym dnie szafy, ustępując lżejszym sukienkom. Ale spokojnie, sięgnę po nie z pewnością jak przyjdą pierwsze jesienne chłody...
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dużo tego materiału, najwięcej oczywiście spodni, ale powiem Tobie, że czas lockdownu zrobił swoje i moje ewentualne zakupy ubraniowe, w najbliższym czasie, będą dotyczyły ubrań typowo otulających moje ciało, bardziej domowych i przyjemnych dla ciała, więc z czasem ilość ubrań z jeansu ulegnie zmniejszeniu.

      Usuń
  4. Też uwielbiam jeans, kiedyś nie lubiłam a teraz w jeansowych spodniach czuję się rewelacyjnie :D A Twoja stylizacja udowadnia, że to mit, że nie można łączyć jeansu z jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączenie jeansu z jeansem od pewnego czasu jest zdecydowanie topowym trendem.

      Usuń
  5. Mega lubię połączenie jeansu z jeansem :) Świetne sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam dżinsowe kurtki za ich uniwersalność. Mam jedną, ale noszę ją do spodni, sukienek, krótkich szortów. Jest nie do zdarcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam, nawet bardziej niż ramoneski. Dla mnie są o wiele bardziej uniwersalne.

      Usuń

Prześlij komentarz