Klasyka: granatowe jeansy

Cześć kochani!

Bardzo dziękuję za wyrazy wsparcia w poprzednim poście. 💚 Jak widzicie wracam po krótszej przerwie z luźnym wpisem. 

Od ładnych paru lat jestem fanką garderoby w pigułce - tak zwanej capsule wardrobe. Marzy mi się mieć taką określoną ilość ubrań, bym mogła spakować się tylko w jedną walizkę i voila! Ale jeszcze długa droga przede mną, ponieważ nadal mam ich sporo i nie chcę wydawać ubrań tylko dlatego, że jest ich dużo.

W mojej garderobie w pigułce jest miejsce przede wszystkim na granatowe jeansy - w klasycznym, ponadczasowym kolorze. Kocham ten odcień jeans'ów za to, że w taki wdzięczny sposób się "starzeją" - o ile można tak powiedzieć o spodniach. :D Przetarcia dodają im niepowtarzalności i świadczą o długiej historii użytkowania. Za to jeszcze nowe, mają tak czystą barwę, że wybronią się nawet w bardziej oficjalnym miejscu - na przykład pracy, w której obowiązuje dress code.

Moje jeansy, które chcę Wam dzisiaj zaprezentować, mam w szafie od trzech lat. Trafiły do mnie z drugiej ręki przez wymianę ubraniami. Jeśli granatowe jeans'y to i granatowe trampki, a do tego kolejny klasyk - pasiak!  Lubię takie total look'i i lubię taką klasyczną garderobę.

Inwestowanie w klasykę uważam za bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ sprawdzi się w niemal każdej sytuacji.

Kapsulowa garderoba
Capsule wardrobe

Jeśli chodzi o robienie zdjęć na bloga, to ... chyba wypadłam z wprawy. Chcieliśmy zrobić z moim M. na szybko kilka fajnych fotek, ale bywało też tak:

Capsule wardrobe
Ha, ha 😜 (to jest ten moment, kiedy można się śmiać!)

Capsule wardrobe
I tak! 😂
Do następnego! 

Komentarze

  1. Świetny look na co dzień!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :D Granatowe jeansy jak najbardziej mi się podobają,
    jednakże moją uwagę najbardziej zwróciła ta bluzka w paski :D
    Bardzo mi się spodobała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość oryginalna i też od razu wpadła mi w oko, dlatego trafiła do mojej szafy.

      Usuń
  3. Co racja, to racja. Klasyka jest najlepsza. Takie ubrania są wiecznie modne i zawsze warto mieć je w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się marzy mieć taką garderobę w pigułce, ale ciągle tam dużo fajnych, dobrych jakościowo, ale dość mało uniwersalnych ubrań, a przecież ich nie wyrzucę;)
    Zgadzam się, że w takie klasyki warto inwestować. Spodnie są świetne, a całość mega fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest podobnie i dobrze się też w nich czuję. Wszystkie, które mi nie odpowiadały już dawno wydałam. Tak wiec małymi krokami realizuję swój cel. Na razie ograniczenia w kupowaniu na ten rok.
      Cieszę się, że się Tobie podoba. <3

      Usuń
  5. Uwielbiam klasyczne stylizacje :) Twoja jest świetna, połączenie pasków i granatu to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie jak Ty dążę do tego, aby mieć coraz mniej rzeczy. Dlatego wyprzedaję szafę i nie kupuję niczego nowego. Choć z tą wyprzedażą ciężko i mozolnie mi idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam olx, vinted i radzę uzbroić się w cierpliwość. 😊 kiedyś wystawiałam też ubrania i dodatki na allegro, ale teraz generowane są tam płatności. Możesz też wynosić wszystko, co masz, bez robienia zakupów ubraniowych przez jakiś czas. To też jest dobre rozwiązanie. Ja ten rok określiłam sobie rokiem bez zakupów. Tylko w określonych, koniecznych przypadkach dałam sobie zielone światło. Nie ukrywam, że idzie mi świetnie, pomaga też w tym pandemia, bo nie buszuje w sh. 😉

      Usuń
  7. Takie jeansy obowiazkowo muszą znajdowac się w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Doskonale nadaje sie na niezbyt gorące lato, a z takim w tym roku mamy najcześciej do czynienia. Klasyka w uborach to dobry sposób na minimalizm w szafie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dość często właśnie tak chodzę ubrana i to latem! Trzeba przyznać, że lato faktycznie jest dość kapryśne tego roku (chociaż dziś żar leje się z nieba ;)).

      Usuń
  9. Takie spodnie to absolutny must have dla każdej z nas - po prostu się przydaje do stylizacji casual. Również dążę do tego, aby mieć taką minimalną garderobę. Na szczęście mam mało ubrań, a kolejne kupuję z ogromną rozwagą, więc jestem bliżej niż dalej;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie są tak uniwersalne, że pasują na każdą okazję. Zazdroszczę mniejszej ilości ciuchów, przy tak małej garderobie... zawsze masz w co się ubrać! :D

      Usuń
  10. O yass, takie spodnie są dobre na kazdą okazję i prawie do wszystkiego, najs najs

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham jeansy. Nie ma dla mnie lepszych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha! z tymi zdjęciami też tak u mnie bywa! jak przeglądam zrobione serie, to nie raz płaczę ze śmiechu! A co do klasyków - dla mnie to jest zawsze idealna opcja na ten moment "o matko muszę się szybko w coś ubrać, bo zaraz wychodzę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! :D I zgadzam się też z tym, że gdy trzeba ubrać się w przysłowiowe "pięć minut", to zawsze sięgam wtedy po jeansy, bo: większości fasonów nie trzeba prasować, bo pasują do wszystkiego, etc, etc...

      Usuń
  13. ja jakoś nie jestem fanką kapsułowej garderoby ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie, ale nie każdy musi lubić to, co ja. :)

      Usuń
  14. Klasyka jest najlepsza i nigdy nie wychodzi z mody. Granatowe jeansy powinna mieć każda z nas w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham jeansy w ogóle bym ich nie ściągała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha no spać się w nich nie da, ale nawet za tę niedogodność też je bardzo lubię. 😉

      Usuń
  16. Lubię nosić jeansy, jednak te które masz na sobie to nie zupełnie mój fason. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansów jest tyle modeli, że każda z nas ma pewnie swój ulubiony fason. Fajnie, że znalazłaś swój ideał. :)

      Usuń
  17. Super wyglądasz, bardzo klasyczny, codzienny look ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz