W moim stylu - plastikowe ubrania i dodatki

Plastik w trendach na ten sezon to głównie transparentność. Dlatego też w moim wydaniu jest to kosmetyczka z English Home. Postawiłam na dodatek, bo jednak nie wyobrażam sobie przechodzić tak upalnej wiosny w plastikowym trenczu czy butach.
Jeśli transparentność to nie mogło zabraknąć czarnej bluzki z długim rękawem, z Atmosphere, do tego czarne rurki, sandałki na obcasie i mamy look na romantyczną kolację gotowy.
W wersji na dzień, którą zaprezentowałam poniżej, mam na sobie jeszcze bluzkę w białe grochy, by nie pokazywać zbyt wiele.

Mam na sobie:
Sandałki: Deichmann,
Bluzka z długim rękawem: Atmosphere,
Kosmetyczka: English Home.

Do następnego!











Komentarze

  1. Jakoś plastik w modzie do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ubrania to ja też nadal jestem na nie. Dodatki do mnie jak najbardziej przemawiają. :-)

      Usuń
  2. Nie mogłabym postawić na transparentną torebkę, miałabym w niej zbyt duży bałagan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przy takiej torebce wskazany jest spory minimalizm. :)

      Usuń
  3. Czasem nie rozumiem tej mody... O ile bluzki z przezroczystymi rękawami czy plecami mogę zrozumieć i nawet mi się to podoba, tak ten plastik do mnie nie przemawia. Bluzeczka i sandałki super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też cieszę się, że od ładnych paru lat jest modnych kilka tendencji, a nie tylko np. jeden kolor czy fason spodni. Dziękuję za Twoją opinię i odwiedziny u mnie. :)

      Usuń

Prześlij komentarz