W moim stylu - białe buty

O tym, że trwa szaleństwo na punkcie białych butów nie muszę pisać, bo widać to na naszych polskich ulicach. I własnie to szaleństwo mnie również dopadło - znalazły się one w mojej dziesiątce trendów na dany sezon. (Więcej na ten temat pisałam tutaj.)
Sneakers'y, które mam na sobie, pochodzą z zeszłorocznej kolekcji Reserved. Wtedy bardzo często po nie sięgałam, nosząc je z sukienkami czy spódniczkami.
W tym roku, robię duży ukłon w stronę zapomnianych przeze mnie spodni dresowych. Sportowe buty plus dresowe spodnie - takie połączenie zawsze wygląda dobrze. Ja do tego dobrałam czarny t-shirt z metalicznym napisem (metaliczny trend również jest moją inspiracją w tym roku: klikklik) oraz biżuterię z motywem w serduszka. Wisienką na torcie jest minimalistyczna srebrna bransoletka.
A Wy z czym łączycie białe buty?

Mam na sobie:
Buty - Reserved,
Kurtka - Zalando,
Kolczyki - Avon

Do następnego!









Komentarze

  1. stylizacja bardzo na plus :) co do białych butów- na początku nie byłam do nich przekonana, ale teraz należą do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo też nie. Obawiałam się tego, że długo tak ładne nie będą, jak być powinny i szybko się zabrudzą.

      Usuń
    2. Fajna stylizacja😍
      Ja nie przepadam za białymi butami☺
      Pozdrawiam
      Lili

      Usuń
    3. Zawsze można postawić na klasykę i nosić czarne lub cieliste obuwie. :-)

      Usuń
  2. ja kiedyś nie przepadałam za białymi butami, a teraz bardzo lubię i mam braki :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Białych butów jest mnóstwo, więc nie będziesz miała problemu z uzupełnieniem braków w garderobie. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Białe kozaczki to lipa, ale sportowe białe to must have 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zastanawiam się nad zakupem białych botków...😉

      Usuń
  5. Też uwielbiam białe buty - od sportowych aż po bardziej eleganckie https://zoio.pl/obuwie/szpilki szpilki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna codzienna stylizacja, również uwielbiam białe buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo grunt to wygoda i komfort :D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny sportowy zestaw ☺
    Ja na razie z białych butów mam trampki, koronkowe tenisówki i klapki. Zakładam do różnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To szaleństwo na białe adidasy opanowało całą Europę:-)Śliczną masz koszulkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Koszulka i ja dziękujemy za komplement. 😘

      Usuń
  10. Białe buty są super... do czasu kiedy muszę je czyścić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh to prawda, na szczęście mi zawsze z pomocą przychodzi pasta do zębów i szczoteczka - buty wyglądają wtedy jak nowe. 😃

      Usuń
  11. Białe buty przeważnie noszę do dżinsów :) fajne są i jedynie nie lubie jak się szybko brudzą :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam białe buty ;) I markę Reservd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja myslałem, że z kimś jesteś na rowerze haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, ha! :D Byłam, ale z moim chłopakiem na wieczornym spacerze. :) Pan z plakatu, na rowerze pasował mi jako tło do mojej sportowej stylizacji. ;)

      Usuń
  14. Fajny zestaw! Ja nie przepadam za białymi butami i właściwie nie mam żadnej pary w tym kolorze :) Za to u innych często mi się podobają (może dlatego, że to nie ja muszę je myć, haha).

    OdpowiedzUsuń
  15. Na sportowo. :) Kiedyś miałam białe adidasy, baleriny. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja mam mieszane uczucia do białych butów. Bo wyglądają świetnie i można je łączyć ze wszystkim jednak strasznie szybko się brudzą :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz