Idziemy na zakupy: idealne buty do pracy

Niezależnie od tego, jaką mamy pogodę za oknem, część z nas obowiązuje dress code. Ściśle określone zasady dotyczą również obuwia. Na co dzień bieganie w szpilkach może być meczące. Zresztą co tu dużo mówić, większa część z nas zwyczajnie albo ich nie lubi, albo nie może w nich chodzić.
Dlatego też przedstawiam mały przegląd przeróżnych fasonów butów, w kolorze czarnym, nadającym się do pracy.
Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie coś dla siebie.




Botki Jenny Fairy


Baleriny Melissa

Półbuty Topshop


Czółenka Deichmann

Czółenka Deichmann



Mokasyny Deichamnn


Baleriny Tamaris

Czółenka Tamaris

Czółenka Tamaris

Półbuty Topshop

Mnie zdecydowanie urzekły  baleriny marki Melissa, a Wam co przypadło do gustu?

Do następnego!

Komentarze

  1. Bardzo spodobały mi się baleriny Tamaris ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobały się Tobie moje propozycje. :)

      Usuń
  2. uuu śliczne są te buciki, chciałabym wiedzieć, czy te balerinki nie obcierają, bo mnie to każde!:( :D

    https://dorey-doorey.blogspot.com/2018/06/i-see-your-true-colors-shining-through.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie. :) Akurat obie pary prezentowanych tutaj balerin są dostępne na zalando. Można kupić, przymierzyć, trochę pochodzić w domu i gdyby nie pasowały, bez problemu oddać.
      Jeśli zdecyduję się na zakup to dam znać. :)

      Usuń
  3. piękne buty! <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz