Trendy wiosna lato 2018: grochy

Hej!

Dzisiaj troszkę o kropkach i kropeczkach. :)

Grochy co prawda nie są aż tak silnie lansowanym printem jak krata, ale na wybiegu mają też swoje pięć minut. Poza tym idealnie wpasowują się w styl retro, a co za tym idzie w sukienki i stroje kąpielowe stylizowane własnie w tym klimacie.

Projektanci proponują nam przede wszystkim transparentne koszule w grochy oraz właśnie sukienki, ale nie tylko... Obok zestawień czarno - białych, na wybiegach znalazło się również kilka propozycji w mocniejszych barwach.

Mnie osobiście najbardziej rozczuliły kolorowe maleńkie groszki na białym tle od Valentino - zupełnie jakbym widziała moje sukieneczki z dzieciństwa! A Wam co przypadło najbardziej do gustu?

Tradycyjnie zostawiam was ze zdjęciami z wybiegów i propozycjami zakupowymi.


Valentino
Dior

Valentino

Dior

Dior

Dior

Jason Wu

Jason Wu

Mary Katrantzou

Mary Katrantzou

Prada
A oto kilka propozycji zakupowych:

Bon prix


Cropp


Mosquito

Mosquito


Sinsay


Do następnego!

Komentarze

  1. Ja osobiście grochy groszki uwielbiam I czuje się w nich bardzo dobrze 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kropki w tym sezonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te drobne kropki na granatowym czy czarnym tle są sliczne, zwłaszcza na takich lekko przejrzystych sukienkach :) Albo białe kropki na brązowym/kawowym tle - cudeńko :)
    A te wielokolorowe kropeczki też mi przypominają moje dziecięce stroje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz