Trendy wiosna lato 2018: Metaliczny połysk

Hej kochani!

Dzisiejszym postem rozpoczynam subiektywny przegląd trendów nadchodzącego sezonu. Wybrałam dla Was 10 propozycji, które najbardziej przypadły mi do gustu.

Metaliczny trend jest obecny na wybiegach od kilku sezonów i nie znika z nich również wiosną i latem. My najbardziej pokochałyśmy dodatki w odcieniu srebra czy złota, niechętnie sięgając po metaliczną odzież. Ja sama nie darzyłam sympatią zbyt odważnych, inspirowanych kosmosem ubrań. Zmieniło się to za sprawą niedawnych zakupów, na których upolowałam aż dwie kurtki, sweter i top w złotym kolorze.

Jak interpretują projektanci tegoroczny metaliczny trend?

Tym razem nie sięgamy po odzież szukając inspiracji z poprzednich epok (zwłaszcza z lat osiemdziesiątych), nie inspirujemy się kosmosem i sportem. Projektanci proponują nam nieco inną wersję tego trendu, skłaniając nas do złotej i srebrnej elegancji, kolorowego stylu glamour. Najpopularniejsze będą wiec sukienki i spódnice oraz metalic total look nie tylko w srebrze czy złocie, ale również w kolorze.

Christian Dior

Christian Dior

Christian Dior

Gucci

Gucci

Gucci

Tom Ford

Tom Ford

Tom Ford

Tom Ford

Versace

Obserwując wybiegi i tegoroczne inspiracje projektantów, na pewno przeproszę się z moją długą spódnicą w kolorze metalicznego srebra i srebrną basic'ową bluzką z Mohito.


Na koniec dla Was - Metaliczny trend - przegląd propozycji ze sklepów internetowych

Okrycia wierzchnie

1. Kurtki puchowe: Guess Only Reserved

2. Parka: Missguided, bomber jacket: MissguidedReserved


3. Ramoneski: Liu JoMedicine

 


Swetry, topy, spodnie










3. Spodnie, spodenki: Calvin Klein jeansScotch & Soda




Sukienki

1. Sukienki z długim rękawem: AnswearSimpleVila




 
    

Spódnice

1. Midi:Vero ModaVila






                                         





















Biżuteria

1. Naszyjnik: H&M





2. Bransoletki: H&M



3. Kolczyki: H&MH&M





Do następnego!



Komentarze

  1. Super! Ja jestem za:) podobają mi się sukienki z srebrna nitka i buty srebrne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozglądałam się za srebrnymi butami, gdy metaliczny trend dopiero "raczkował" na wybiegach. Nawet był na ten temat post na moim blogu. :)

      Usuń
  2. co jak co, ale połysk uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że jest to efektowny trend i chyba właśnie stąd to uwielbienie. Przynajmniej u mnie. ;)

      Usuń
  3. lubię błyszczące ubrania :D Nie jako całość, jednak jakiś element który ma metaliczny połysk wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie w taki sposób zaczynałam przemycać metaliczny trend do swoich stylizacji. Teraz chcę postawić na total look.

      Usuń
  4. Lubię takie świecidełka, chociaż jeśli chodzi o metaliczne rzeczy to chyba nic takiego nie mam w swojej szafie :(

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sam koniec przedstawiłam propozycje że sklepów internetowych. Może coś się Tobie spodoba. A jeśli nie, to myślę, że w sklepach stacjonarnych znajdziesz wiele innych, równie ciekawych propozycji.

      Usuń
  5. Pierwsza, trzecia i ta z fioletowymi spodniami. Przepiękne propozycje, choć inne też ładne. Może by tak sobie sprawić coś w tym stylu? Ładne, naprawdę ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie to kompletnie nie przemawia :D Lubię połysk, ale na paznokciach, czy oczach :D Nie założyłabym takich ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham, kocham, kocham ten trend i już nie mogę się doczekać wypłaty, aby upolować coś w stylu garnituru od Diora ;)

    Buziaki,
    wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja siódma Tom Ford z pastelowym różem i metalicznym srebrem - ubrałabym się w to, piękne kolory 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. wow all these style look fabulous dear,love it..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie się bardzo podoba ten trend ! ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz