Fall-Winter 2017/18 Ready-to-Wear CHANEL Show

Dzisiejszy post to taki powrót do początków blogowania. Ostatnio tak pochłonęły mnie tematy związane z minimalizmem i kompletowaniem garderoby, że zapomniałam o modzie, jako pasji w moim życiu.

Śledzenie najnowszych trendów, oglądanie relacji z fashion week’ów to właśnie moja pasja, coś, co zawsze pochłaniało mnie bez reszty. Oryginalne pokazy i odkrywanie nowych trendów, a co za tym idzie – połączeń i ciekawych look’ów, sprawiały mi taką radość, jak łakocie odkryte przez małe dziecko.

Dlatego też dzisiaj po dłuższej przerwie, na blogu pokaz jesienno zimowy Chanel. Co tym razem zaoferował nam Karl Lagerfeld?

Cała kolekcja jest dość ograniczona kolorystycznie, dominują tutaj metaliczne srebro, oraz czerń w duecie z bielą i sama biel. Cała kolekcja nawiązuje do kosmosu, o czym świadczy aranżacja wybiegu, metaliczne dodatki oraz kosmiczne okulary. Nie zabrakło chanel’owskich kostiumów tak charakterystycznych dla tego domu mody. Z nowości należy wymienić: opaski suto zdobione perłami i zdobnymi kamieniami oraz zdobione rękawiczki bez palców. Nie zmarzniemy też za sprawą ciepłych kurteczek i płaszczyków oraz sukienek z golfem w połączeniu z ciepłymi rajstopami. Kozaki, podobnie jak rajstopy błyszczą i my również mamy błyszczeć tej jesieni i zimy.

Zapraszam do przejrzenia najciekawszych stylizacji z pokazu i obejrzenia całej relacji.


















                              

Komentarze

  1. Znalazłam się Tu, ponieważ interesuję się ozdobami noszonym na głowie i poszukuję inspiracji dla moich modeli ręcznie szytych. Dziękuję, będę tu często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc, oczywiście zapraszam ponownie! 😊

      Usuń

Prześlij komentarz