Plisowana minispódniczka w kratkę

Minispódniczka w kratkę może uchodzić za element bazowy naszej garderoby w czasach szkolnych i studenckich. Fasonów i kolorów jest mnóstwo: od rozkloszowanej, po plisowaną i liczne rozcięcia, na gumce, z paskiem czy ozdobnymi zapięciami. Kolorystyka również może być różnorodna.






Dla kogo jest przeznaczony taki model spódniczki?
Tak, jak wspomniałam wyżej, jest to element garderoby przeznaczony głównie dla dziewczyn młodych i przede wszystkim ze zgrabnymi nogami. Oczywiście panie odrobinę starsze, mające lata nauki już za sobą, również mogą sobie pozwolić na ten element garderoby, ponieważ taka spódniczka wygląda bardzo stylowo do bardzo modnych długich kozaków i równie długich swetrów.

Z czym łączyć plisowaną minispódniczkę w kratkę?
Zimą idealnym połączeniem - dla tego modelu spódniczki - są: przeróżnego typu kardigany i ciepłe swetry lub golfy, zestawione z butami posiadającymi długą cholewkę, jak na zdjęciach poniżej:



Wiosną i jesienią można się pokusić o połączenia jej z ramoneską, szalem oraz kolorowymi topami czy bluzeczkami, jak tutaj:






Moja plisowana minispódniczka również znalazła się w mojej minimalistycznej garderobie. Wcześniej prezentowałam ją z koszulą w paski, dziś z białą koszulką polo.


Niestety prezentuję tylko jedno zdjęcie wykonane telefonem, ponieważ miałam małą awarię aparatu, a to zdjęcie powyżej jest jedynym, jakie mi się zachowało. Nie mogę ich ponownie wykonać, ponieważ prezentowanej spódniczki już nie mam. To, co znalazło się zamiast niej w mojej garderobie przedstawię, gdy na dworze zrobi się naprawdę ciepło.

Dziś wykorzystałam:
14
25

Do następnego! :)

Komentarze

Prześlij komentarz