Torebka z kożuszkiem

Cześć :)

Gdy po zimie zaczyna przyroda budzić się do życia, to my, wraz z nadejściem wiosny, również odżywamy. Stajemy się pełni energii, chętnie też zrzucamy ciężkie, zimowe ubrania, na rzecz tych lekkich zarówno materiałowo, jak i kolorystycznie. Częściej sięgamy po pastele, zmieniając również dodatki. Wraz z kolejnymi cieplejszymi dniami pojawiają się: kapelusz, okulary przeciwsłoneczne, a nawet letni koszyk na plażę zamiast torebki.

Chętnie i często dopasowujemy torebkę do stroju: gdy strój oficjalny to torebka jest klasyczna, gdy szalony, imprezowy to torebka również podkreśla charakter danej okazji.

A jak jest zimą?

Projektanci i sieciówki bardzo często oferują nam takie "sezonowe" torebki z futerkiem, kożuszkiem czy nawet pikowane. Ich modele są bardzo zróżnicowane: od klasycznych do ręki, po malutkie listonoszki, a nawet plecak. Głównym elementem ozdobnym tego dodatku jest właśnie kożuszek lub bardzo popularne futerko.
Poniżej przedstawiam kilka przykładowych modeli nadających się na jesienny i zimowy sezon.


Even&Odd tutaj

Even&Odd tutaj

Diesel tutaj

Guess tutaj

H&M tutaj

New Look tutaj

Nucelle tutaj

Nucelle tutaj
Steve Madden tutaj

Topshop tutaj

Moja sezonowa torebka z "kapsułkowej garderoby" służy mi już cztery lata i nic nie wskazuje na to, by w najbliższym czasie miałaby zostać wymieniona. Zaczynam nosić ją od późnej jesieni, aż do wczesnej wiosny. Co ciekawe w tym roku chciałam ją nawet przekazać dalej i początkowo nie uwzględniłam jej w mojej garderobie. Lecz niestety jedna z trzech wybranych torebek nie nadaje się już do noszenia (pisałam o tym kilka postów wcześniej) dlatego też zmuszona byłam ją wymienić. Padło właśnie na tę torebkę poniżej, która stała się moją ulubioną torebką w tym sezonie.



Z czym ją dzisiaj połączyłam?
Oczywiście z moją kurtką z kożuszkiem, brązowymi rajstopami oraz po raz kolejny z brązowymi botkami pod kolor rajstop.
Do tego dodałam odcienie szarości i popielu w postaci plisowanej minispódniczki oraz koszuli. Akurat moja "kapsułkowa garderoba" w 1/3 składa się właśnie z odcieni szarości, dlatego połączeń z tym kolorem będzie bardzo dużo.








Dziś wykorzystałam:
22
31'
3'

14


1. Koszula - nn
2. Torebka - Deichmann
3. Kurtka - sh
4. Spódniczka - jakaś sieciówka (niestety nie pamiętam nazwy)
5. Pasek - Reserved
6. Buty - CCC





Do następnego! :)

Komentarze